شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی

معصومه نصراللهی

دوره 2، شماره 7 ، تیر 1395، ، صفحه 81-105

https://doi.org/10.22054/jti.2019.12933.1159

چکیده
  چکیده هدف این پژوهش شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر گرایش معلمان به آموزش الکترونیکی در آموزش‌وپرورش بوده است؛ این پژوهش از نظر ماهیت و هدف کاربردی و از نظر روش جمع آوری داده ها از نوع توصیفی و پیمایشی(تحقیقات موردی و کاربردی) می باشد .جامعه آماری این پژوهش را معلمان دوره ابتدایی مدارس دولتی شهرستان رباط‌کریم که تعداد آن‌ها ...  بیشتر