تأثیر آموزش از طریق چندرسانه‌ای بر میزان یادگیری درس زیست‌شناسی

جعفر احمدی گل؛ جواد حاتمی

دوره 2، شماره 6 ، خرداد 1395، ، صفحه 3-18

https://doi.org/10.22054/jti.2018.22598.1214

چکیده
  این پژوهش باهدف بررسی تأثیر آموزش به کمک چندرسانه‌ای با رعایت اصل پیش آموزش مایر بر افزایش میزان یادگیری درس زیست‌شناسی دانش‌آموزان پایه دهم متوسطه شهرستان نقده با روش شبه‌آزمایشی صورت گرفته است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانش‌آموزان پسر بود که در سال         95-1394 این درس را انتخاب کرده بودند؛ با روش نمونه‌گیری ...  بیشتر