انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی

حسین شهسواری؛ محسن روشنیان رامین؛ ذبیح الله اللهی

دوره 5، شماره 18 ، دی 1401، ، صفحه 55-70

https://doi.org/10.22054/jti.2023.72443.1371

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر مقایسه اثربخشی آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی در انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش‌آموزان هنرستانی بود. روش پژوهش توصیفی و از نوع علی مقایسه ای بود و جامعه آماری شامل کلیه دانش‌آموزان دختر و پسر هنرستان‌های شهر ایرانشهر به تعداد 2200 نفر بود. از بین این دانش‌آموزان 400 نفر به روش نمونه‌گیری در دسترس انتخاب شد. برای گردآوری ...  بیشتر

بررسی نقش مهارت‌های یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی

فرهاد سراجی؛ آتنا سیفی

دوره 1، شماره 2 ، خرداد 1394، ، صفحه 21-57

https://doi.org/10.22054/jti.2015.1601

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی نقش مهارت‌های یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی است. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانشجویان مرکز آموزش مجازی دانشگاه تهران و موسسه آموزش عالی مهر البرز هستند که از طریق روش نمونه‌گیری طبقه‌ای نسبتی و بر اساس جدول کرجسی و مورگان 338 دانشجو به‌عنوان نمونه انتخاب‌شده‌اند. روش این پژوهش ...  بیشتر