رابطه پذیرش و استفاده از فناوری با یادگیری سیار در دانشجویان حسابداری

علیرضا ممتازیان؛ حسین رجب دری

دوره 3، شماره 12 ، مهر 1396، ، صفحه 95-124

https://doi.org/10.22054/jti.2020.49597.1297

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطه پذیرش و استفاده از فناوری توسعه‏یافته با یادگیری سیار در دانشجویان حسابداری بود. این پژوهش کاربردی و از نوع توصیفی- همبستگی بوده و جامعه آن دانشجویان حسابداری مقاطع و دانشگاه‏های مختلف کشور بودند که 141 نفر با استفاده از نمونه‏گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. برای سنجش متغیرها نیز از پرسشنامه استاندارد ...  بیشتر

بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

محمود نجفی؛ حمید رضا مقامی؛ جواد حسینی؛ نصرت جعفری

دوره 2، شماره 5 ، اسفند 1394، ، صفحه 81-106

https://doi.org/10.22054/jti.2016.6956

چکیده
  هدف اساسی پژوهش حاضر، بررسی میزان استفاده از تکنولوژی‌های نوین آموزشی و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مدارس استان سمنان و ارائه راهکارهای مناسب بود. روش پژوهش توصیفی- همبستگی بود. بدین منظور نمونه‌ای شامل 600 نفر دانش‌آموز، 300 نفر معلم، 200 نفر مدیر از مدارس استان سمنان با روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای انتخاب شدند و پرسشنامه‌های ...  بیشتر