بازی‌های رایانه‌ای آموزشی و عوامل مرتبط با به‌کارگیری آن‌ها

حسین دهقانزاده؛ خدیجه علی آبادی؛ حجت دهقانزاده

دوره 1، شماره 4 ، آذر 1394، ، صفحه 3-19

https://doi.org/10.22054/jti.2015.3920

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه تجربه بازی، خودکارآمدی دیجیتالی و چالش‌های معلمان مدارس ابتدایی با به‌کارگیری یادگیری مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای بوده است. برای رسیدن به این هدف از روش پژوهش همبستگی استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش شامل معلمان مدارس ابتدایی شهرستان تبریز بود که 122 نفر از بین این جامعه با روش نمونه‌گیری تصادفی ...  بیشتر