تأثیر بازی مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری و انگیزه دانش‌آموزان در درس کار و فناوری

حسین امانی؛ علیرضا مطلبی نژاد؛ هاشم فردانش

دوره 6، شماره 20 ، تیر 1402، ، صفحه 82-103

https://doi.org/10.22054/jti.2024.3435.1073

چکیده
  یادگیری مبتنی بر بازی تلفن همراه را می‌توان به‌عنوان یک بازی برای اهداف یادگیری با بهره‌گیری از فناوری‌های تلفن همراه برای پلت فرم بازی تعریف کرد. مطالعه حاضر با هدف تأثیر یادگیری مبتنی بر بازی تلفن همراه بر میزان یادگیری و انگیزه دانش‌آموزان در درس کار و فناوری انجام شد. روش تحقیق در چهارچوب مطالعات پیمایشی است. جامعه آماری شامل ...  بیشتر

رابطه پذیرش و استفاده از فناوری با یادگیری سیار در دانشجویان حسابداری

علیرضا ممتازیان؛ حسین رجب دری

دوره 3، شماره 12 ، مهر 1396، ، صفحه 95-124

https://doi.org/10.22054/jti.2020.49597.1297

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطه پذیرش و استفاده از فناوری توسعه‏یافته با یادگیری سیار در دانشجویان حسابداری بود. این پژوهش کاربردی و از نوع توصیفی- همبستگی بوده و جامعه آن دانشجویان حسابداری مقاطع و دانشگاه‏های مختلف کشور بودند که 141 نفر با استفاده از نمونه‏گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. برای سنجش متغیرها نیز از پرسشنامه استاندارد ...  بیشتر