شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی

معصومه نصراللهی

دوره 2، شماره 7 ، تیر 1395، ، صفحه 81-105

https://doi.org/10.22054/jti.2019.12933.1159

چکیده
  چکیده هدف این پژوهش شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر گرایش معلمان به آموزش الکترونیکی در آموزش‌وپرورش بوده است؛ این پژوهش از نظر ماهیت و هدف کاربردی و از نظر روش جمع آوری داده ها از نوع توصیفی و پیمایشی(تحقیقات موردی و کاربردی) می باشد .جامعه آماری این پژوهش را معلمان دوره ابتدایی مدارس دولتی شهرستان رباط‌کریم که تعداد آن‌ها ...  بیشتر

بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی

بهنام رسولی؛ خدیجه علی آبادی؛ رحیم مرادی

دوره 1، شماره 2 ، خرداد 1394، ، صفحه 83-98

https://doi.org/10.22054/jti.2015.1603

چکیده
  هدف تحقیق حاضر بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی بود. روش تحقیق توصیفی و تحلیلی بود. جامعه آماری این تحقیق کل دروس اصلی و تخصصی رشته ریاضی کاربردی- تحقیق در عملیات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر در سال تحصیلی 92-91 بودند. روش نمونه‌گیری از نوع نمونه‌گیری تصادفی بود که درس احتمال و آمار ...  بیشتر