اسماعیلیفر، محمدصادق
تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر خودکارآمدی دانشآموزان متوسطه دوم در درس ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-22]
اصغری نکاح، سید محسن
اثربخشی برنامه پرورش خلاقیت به شیوه فعالیتهای گروهی بازی محور بر مؤلفههای خلاقیت کودکان پیشدبستانی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-83]
افتخارنژاد، فاطمه
تأثیر دوره آموزشی سواد بصری در تجزیهوتحلیل تصاویر آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 89-103]
اکبری، محمد
اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانشآموزان از تابلوی تعاملی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 21-40]
الله کرمی، آزاد
بررسی و مقایسۀ قابلیت های وایبر و واتس آپ در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 37-55]
الماسی، حجت اله
بررسی و مقایسۀ قابلیت های وایبر و واتس آپ در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 37-55]
امیرتیموری، محمدحسن
تأثیر دوره آموزشی سواد بصری در تجزیهوتحلیل تصاویر آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 89-103]
اویسی، نرجس خاتون
تأثیر دوره آموزشی سواد بصری در تجزیهوتحلیل تصاویر آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 89-103]
پورجمشیدی، مریم
مدیریت بارشناختی در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 105-124]
ج
جمشیدی مقدم، محمد
اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 139-158]
ح
حمیدی، فریده
بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 89-106]
خ
خاشی، میر دوست
تأثیر بهرهگیری از سیستم چندرسانهای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 41-59]
خزائی، آذر
تأثیر آموزش به سبک محاورهای از طریق چندرسانهای بر افزایش مهارتهای ارتباطی دانش آموزان کمشنوا [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-19]
د
درگی، ایوب
مدلسازی دانش کاربر به منظور یادگیری تطبیقی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 111-136]
دهقانزاده، حجت
بازیهای رایانهای آموزشی و عوامل مرتبط با بهکارگیری آنها [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 3-19]
دهقانزاده، حسین
بازیهای رایانهای آموزشی و عوامل مرتبط با بهکارگیری آنها [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 3-19]
ر
ریاحینیا، نصرت
واکاوی نقش و کاربرد شبکههای اجتماعی مجازی برای دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 69-88]
رستگارپور، حسن
مطالعه تحلیلی طراحی آموزشی دیوید مریل [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 61-87]
رسولی، بهنام
بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 83-98]
رشیدی، حسن
مدلسازی دانش کاربر به منظور یادگیری تطبیقی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 111-136]
رضوی، فاطمه
بررسی ابعاد پداگوژیک دانشگاه های مجازی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 57-83]
ز
زارع، حسین
بررسی تأثیر فرآیند تدریس-یادگیری، پژوهش و کیفیت تدریس بر کارآیی آموزش از دور [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 21-56]
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر بازی رایانهای آموزشی مبتنی بر الگوی محیط یادگیری مؤثر بر انگیزش و یادگیری دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 21-37]
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانشآموزان [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 23-36]
زنگنه، حسین
مدیریت بارشناختی در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 105-124]
س
سادات کیافر، مریم
اثربخشی برنامه پرورش خلاقیت به شیوه فعالیتهای گروهی بازی محور بر مؤلفههای خلاقیت کودکان پیشدبستانی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-83]
سراجی، فرهاد
بررسی نقش مهارتهای یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 21-57]
سیفی، آتنا
بررسی نقش مهارتهای یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 21-57]
ص
صولتی، نجمه
میزان و نحوه استفاده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-68]
ط
طالبی، سعید
پیشبینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 99-118]
طالب دوست، مریم
میزان و نحوه استفاده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-68]
ع
علی آبادی، خدیجه
بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 83-98]
علی آبادی، خدیجه
بازیهای رایانهای آموزشی و عوامل مرتبط با بهکارگیری آنها [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 3-19]
علی اوسطی، سعید
بررسی تأثیر فرآیند تدریس-یادگیری، پژوهش و کیفیت تدریس بر کارآیی آموزش از دور [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 21-56]
علیزاده، صدف
بررسی ابعاد پداگوژیک دانشگاه های مجازی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 57-83]
عمادی، سید رسول
تأثیر بهرهگیری از سیستم چندرسانهای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 41-59]
غ
غیاثی، سعید
بررسی ابعاد پداگوژیک دانشگاه های مجازی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 57-83]
غلامی پور، نادیا
تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر خودکارآمدی دانشآموزان متوسطه دوم در درس ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-22]
ف
فانیدپور، حسن
مقایسه تأثیر محتوای درسی دانشگاهی با راهبرد قالب داستانی و متداول در بهبود انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 39-60]
فرج اللهی، مهران
بررسی تأثیر فرآیند تدریس-یادگیری، پژوهش و کیفیت تدریس بر کارآیی آموزش از دور [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 21-56]
فردانش، هاشم
مقایسه تأثیر محتوای درسی دانشگاهی با راهبرد قالب داستانی و متداول در بهبود انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 39-60]
ق
قربانی، حمیدرضا
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانشآموزان [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 23-36]
قرهآغاجی، سعید
آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطهگری هیجانهای تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-109]
ک
کاظمی، صدیقه
میزان و نحوه استفاده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-68]
کیان، مرجان
واکاوی نقش و کاربرد شبکههای اجتماعی مجازی برای دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 69-88]
کردنوقابی، رسول
اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 139-158]
گ
گرزین، زینب
تأثیر بازی رایانهای آموزشی مبتنی بر الگوی محیط یادگیری مؤثر بر انگیزش و یادگیری دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 21-37]
م
مالکپور، کامران
بررسی ابعاد پداگوژیک دانشگاه های مجازی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 57-83]
محمدی، آرزو
اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 139-158]
محمدی، مرضیه
تأثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر وظیفه برافزایش درک مطلب یادگیرندگان زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-17]
محمودیان، حسن
پیشبینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 99-118]
مرادی، رحیم
بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 83-98]
مهدیه نجف آبادی، مجید
بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 89-106]
مهدوی نسب، یوسف
مقایسه تأثیر محتوای درسی دانشگاهی با راهبرد قالب داستانی و متداول در بهبود انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 39-60]
موحدی، منیره
تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر خودکارآمدی دانشآموزان متوسطه دوم در درس ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-22]
ن
نیکروش، الهه
تأثیر بهرهگیری از سیستم چندرسانهای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 41-59]
نیلی، محمد رضا
تأثیر آموزش به سبک محاورهای از طریق چندرسانهای بر افزایش مهارتهای ارتباطی دانش آموزان کمشنوا [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-19]
نیلی احمدآبادی، محمدرضا
تأثیر دوره آموزشی سواد بصری در تجزیهوتحلیل تصاویر آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 89-103]
نمازیان نجف آبادی، ثمانه
بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 89-106]
نوروزی، داریوش
تأثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر وظیفه برافزایش درک مطلب یادگیرندگان زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-17]
و
واحدی، شهرام
آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطهگری هیجانهای تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-109]
ولایتی، الهه
مدیریت بارشناختی در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 105-124]
ی
یارمحمدی واصل، مسیب
اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 139-158]
یعقوبی ملال، نیما
واکاوی نقش و کاربرد شبکههای اجتماعی مجازی برای دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 69-88]