تأثیر آموزش سواد اطلاعاتی اینترنتی بر مهارت های حل مسأله دانش آموزان

زهره خلج؛ داریوش نوروزی

دوره 3، شماره 12 ، مهر 1396، ، صفحه 1-25

https://doi.org/10.22054/jti.2020.7123.1111

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزش سواد اطلاعاتی اینترنتی بر مهارت‏های حل مسئله دانش‏آموزان، انجام شد. طرح پژوهش شبه آزمایشی بود. جامعه آماری شامل کلیه دانش‏آموزان دختر پایه اول دبیرستان‏های غیرانتفاعی استان قم در سال تحصیلی 94-93 بودند. نمونه آماری از بین مدارس در دسترس انتخاب شد، سپس دو کلاس به‏صورت تصادفی به‏عنوان گروه ...  بیشتر