چندرسانه ای تعاملی، سـواد قــرآنـی و انگیزش تحصیلی

آزاد الله کرمی؛ ججت امیری؛ احسان طوفانی نژاد

دوره 3، شماره 12 ، مهر 1396، ، صفحه 27-46

https://doi.org/10.22054/jti.2020.1024.1029

چکیده
  این پژوهش با هدف بررسی تأثیر چندرسانه‏ای تعاملی بر سواد قرآنی و انگیزش تحصیلی در درس قرآن صورت گرفته است. روش پژوهش شبه‏آزمایشی، با طرح پژوهش پیش‏آزمون-پس‏آزمون دوگروهی بود. جامعه آماری پژوهش دانش‏آموزان پسر سوم متوسطه شهر ایلام در سال تحصیل 94-1393 بودند و از این جامعه با روش تصادفی خوشه‏ای چندمرحله‏ای تعداد دو کلاس 30 نفره ...  بیشتر