موانع هوشمندسازی و تأثیر آموزش‏های مجازی ضمن خدمت بر میزان استفاده از آن و کیفیت فرایند یاددهی یادگیری در بین معلمان دوره ابتدایی

حسین اسکندری؛ محمدرضا وحدانی اسدی

دوره 3، شماره 12 ، مهر 1396، ، صفحه 71-93

https://doi.org/10.22054/jti.2020.47256.1285

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی موانع هوشمندسازی تأثیر آموزش‏های مجازی بر توانمندسازی معلمان در زمینه استفاده از تجهیزات هوشمند در دوره ابتدایی بود. در این پژوهش از روش ترکیبی استفاده شد و در بخش کیفی با 14 نفر از معلمان دوره ابتدایی، کارشناسان و مدیران مصاحبه شد. یافته‏های کیفی نشان داد که موانع به‏کارگیری فاوا در ایران با دیگر نقاط جهان ...  بیشتر