طراحی محیط یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی با تاکید بر حوزه‌های آموزش و یادگیری

پروین سالاری چینه؛ مژگان قانع ملاطی

دوره 7، شماره 23 ، فروردین 1403، ، صفحه 65-107

https://doi.org/10.22054/jti.2024.79502.1462

چکیده
  مطالعه حاضر با هدف طراحی محیط‌های یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی، با تاکید بر حوزه‌های آموزش و یادگیری، با استفاده از مدل طراحی آموزشی و محیط‌های یادگیری زارعی زوارکی(۱۳۹۱)، در درس علوم پایه سوم ابتدایی صورت گرفته است که براساس هدف، کاربردی و از منظر روش پژوهش از نوع آمیخته (کیفی- کمی) می‌باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل تمام دانش‌آموزان ...  بیشتر