تحلیل مولفه های آموزش روابط عمومی در ایران

مسعود راستین؛ حسین افخمی؛ رضا صابری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 دی 1403

https://doi.org/10.22054/jti.2024.82219.1511

چکیده
  روابط عمومی به دلیل ابعاد علمی و عملی خود، نیازمند ارتقا و توسعه مداوم است که می‌تواند شایستگی‌های فارغ‌التحصیلان را بهبود بخشد. این پژوهش به بررسی چهار جنبه کلیدی آموزش روابط عمومی مهارت، دانش، کارآموزی و به‌روز رسانی در ایران پرداخته است. تحقیق با استفاده از پیمایش و پرسشنامه انجام شده و جامعه آماری شامل کارشناسان روابط عمومی ...  بیشتر