طراحی محیط های یادگیری زایشی حضوری و الکترونیکی

مرضیه سعیدپور؛ حسین زنگنه

دوره 2، شماره 8 ، آذر 1395، ، صفحه 40-60

https://doi.org/10.22054/jti.2019.32049.1241

چکیده
  محیط‌های یادگیری یادگیرنده محور در هر دو محیط یادگیری (حضوری و برخط) با محوریت یادگیرنده و اقتضائات محیط یادگیری طراحی می‌شوند.در این مقاله با نگاه تحلیلی سعی شده پارامترهایی که در طراحی محیط یادگیری (حضوری و برخط) بایستی براساس آموزه‌های نظریه یادگیری زایشی رعایت شود، توضیح داده شود. در راستای مدلسازی این نظریه یعنی کاربردی نمودن ...  بیشتر