ارزشیابی دوره‌های توانمندسازی معلمان مقطع ابتدایی عشایری

علی عسکر لجم اورک مرادی؛ غلام حسین رحیمی دوست؛ سکینه شاهی

دوره 2، شماره 6 ، خرداد 1395، ، صفحه 77-94

https://doi.org/10.22054/jti.2018.18548.1194

چکیده
  این پژوهش با هدف ارزشیابی دوره‌های توانمندسازی معلمان مقطع ابتدایی عشایری ایذه  انجام شد .روش نمونه­گیری به این ترتیب بود که ابتدا از بین 152 نفر معلم ابتدایی عشایر ایذه، 110 نفر  بر اساس جدول مورگان انتخاب شدند و در بخش کیفی از روش نمونه‌گیری هدفمند استفاده شد و15 نفر از مسئولان آموزش عشایر و معلمانی که بیشترین حضور را طی سال­های93-1390 ...  بیشتر