مطالعه تحلیلی اینترنت اشیا در محیط های یادگیری؛ کاربردها، الزامات و چالش‌ها از دیدگاه متخصصان

مریم قنبرنژاد؛ حسن رستگار پور؛ ساسان سلیمی؛ کاظم دلروز

دوره 3، شماره 9 ، بهمن 1395، ، صفحه 1-22

https://doi.org/10.22054/jti.2019.36559.1252

چکیده
  هدف کلی مطالعه‌ی حاضر معرفی فناوری اینترنت اشیا و بررسی تأثیر آن در محیط‌های یادگیری می‌باشد. روش پژوهشی مورداستفاده برای دست‌یابی به اهداف پژوهش حاضر روش ترکیبی (تحلیلی-زمینه یابی) است و ازنظر هدف از نوع بنیادی می‌باشد. داده‌های توصیفی پژوهش بامطالعه‌ی کتب مربوط به این موضوع، پایان‌نامه‌های فارغ‌التحصیلان، مقالات فارسی و ...  بیشتر