بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده رویکرد تفکر محوری در برنامه درسی ملی ایران

توران سلیمانی؛ محسن مولاپناه؛ مینا رنجبری

دوره 3، شماره 10 ، فروردین 1396، ، صفحه 87-112

https://doi.org/10.22054/jti.2020.46136.1283

چکیده
  هدف این پژوهش بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده در استقرار رویکرد تفکر محوری در برنامه درسی ملی ایران است. این پژوهش کیفی با رویکرد نظریه زمینه‌ای می‌باشد و از ابزار مصاحبه نیمه ساختار یافته استفاده شده است. جامعه پژوهش حاضر را معلمان مجرب حوزه آموزش‌وپرورش ابتدایی در استان‌های تهران، خوزستان، اردبیل و اصفهان تشکیل داده‌اند. 17 نفر ...  بیشتر