تحلیل تجربه مربیان پیش‌دبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان

سمیرا ابراهیم پور کومله؛ زهره منتظر؛ مریم صفرنواده؛ احسان اکرادی

دوره 4، شماره 13 ، دی 1396، ، صفحه 91-116

https://doi.org/10.22054/jti.2020.47636.1288

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تحلیل تجربه مربیان پیش‌دبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان انجام شد. این پژوهش یک مطالعه کیفی بر پایه رویکرد پدیدارشناسی توصیفی یا همان تجربه زیست‌شده بود. جامعه پژوهش شامل کلیه مربیان پیش‌دبستانی شهر تهران بود. با استفاده از روش نمونه‌گیری هدفمند و پس از انجام هفت مصاحبه نیمه‌ساختاریافته عمیق، اشباع ...  بیشتر