بررسی موانع بکارگیری روش‌ها و فنون تدریس فعال در فرآیند یاددهی- یادگیری از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی

نادیا غلامی؛ محمد عسگری؛ صادق جلالی

دوره 4، شماره 13 ، دی 1396، ، صفحه 1-20

https://doi.org/10.22054/jti.2020.51155.1312

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف بررسی موانع بکارگیری روش‌ها و فنون تدریس فعال در فرآیند یاددهی - یادگیری از دیدگاه معلمان تدوین گردیده است. روش تحقیق حاضر توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه معلمان دوره ابتدایی پسرانه منطقه 14 تهران در سال تحصیلی 98-97 که به تعداد 694 نفر بودند، تشکیل دادند. با توجه به اندازه جامعه و با توجه به جدول کرجسی ...  بیشتر