بررسی ابعاد پداگوژیک دانشگاه های مجازی شهر تهران

کامران مالکپور؛ سعید غیاثی؛ صدف علیزاده؛ فاطمه رضوی

دوره 1، شماره 2 ، خرداد 1394، ، صفحه 57-83

https://doi.org/10.22054/jti.2015.1602

چکیده
  در نظام­های آموزشی مجازی انتخاب رویکرد مناسب و اثربخش در کیفیت تجربه یادگیری مجازی مستلزم شناخت و به کارگیری ابعاد پداگوژیک است. از این رو هدف پژوهش حاضر، بررسی ابعاد پداگوژیک دانشگاه­های مجازی شهر تهران می‌باشد. روش پژوهش کمی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش کلیه اعضای هیأت علمی دانشگاه­های مجازی شهر تهران که در سال ...  بیشتر