واکاوی رابطه فرهنگ سازمانی با یادگیری ضمنی دوران کرونا در نظام آموزش و پرورش (مطالعه موردی: معلمان مدارس ابتدایی)

منیره زمانی؛ رحیم مرادی

دوره 6، شماره 19 ، فروردین 1402، ، صفحه 130-146

https://doi.org/10.22054/jti.2023.74972.1389

چکیده
  این پژوهش با هدف واکاوی رابطه فرهنگ سازمانی با یادگیری ضمنی دوران کرونا در نظام آموزش و پرورش (مطالعه موردی: معلمان مدارس ابتدایی) انجام شده است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری شامل کلیه معلمان ابتدایی شاغل در مدارس دولتی استان البرز به تعداد 6657 نفر بودند که با استفاده از روش نمونه‌گیری ...  بیشتر

ارزشیابی دوره‌های توانمندسازی معلمان مقطع ابتدایی عشایری

علی عسکر لجم اورک مرادی؛ غلام حسین رحیمی دوست؛ سکینه شاهی

دوره 2، شماره 6 ، خرداد 1395، ، صفحه 77-94

https://doi.org/10.22054/jti.2018.18548.1194

چکیده
  این پژوهش با هدف ارزشیابی دوره‌های توانمندسازی معلمان مقطع ابتدایی عشایری ایذه  انجام شد .روش نمونه­گیری به این ترتیب بود که ابتدا از بین 152 نفر معلم ابتدایی عشایر ایذه، 110 نفر  بر اساس جدول مورگان انتخاب شدند و در بخش کیفی از روش نمونه‌گیری هدفمند استفاده شد و15 نفر از مسئولان آموزش عشایر و معلمانی که بیشترین حضور را طی سال­های93-1390 ...  بیشتر