چندرسانه ای تعاملی، سـواد قــرآنـی و انگیزش تحصیلی

آزاد الله کرمی؛ ججت امیری؛ احسان طوفانی نژاد

دوره 3، شماره 12 ، مهر 1396، ، صفحه 27-46

https://doi.org/10.22054/jti.2020.1024.1029

چکیده
  این پژوهش با هدف بررسی تأثیر چندرسانه‏ای تعاملی بر سواد قرآنی و انگیزش تحصیلی در درس قرآن صورت گرفته است. روش پژوهش شبه‏آزمایشی، با طرح پژوهش پیش‏آزمون-پس‏آزمون دوگروهی بود. جامعه آماری پژوهش دانش‏آموزان پسر سوم متوسطه شهر ایلام در سال تحصیل 94-1393 بودند و از این جامعه با روش تصادفی خوشه‏ای چندمرحله‏ای تعداد دو کلاس 30 نفره ...  بیشتر

تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر

اسماعیل اصلانی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

دوره 3، شماره 11 ، خرداد 1396، ، صفحه 17-38

https://doi.org/10.22054/jti.2020.11385.1143

چکیده
  پژوهش حاضر، با هدف بررسی تأثیر آموزش چندرسانه‏ای بر رشد مهارت‏های یادگیری خودراهبر دانش‏آموزان کم‏توان ذهنی آموزش‏پذیر پایه اول دبیرستان شهر تهران، صورت پذیرفته است. روش پژوهش از نوع شبه آزمایشی و جامعه آماری، شامل کلیه دانش‏آموزان کم‏توان ذهنی آموزش پذیر در مقطع اول دبیرستان شهر تهران بود که با استفاده از روش نمونه‏گیری ...  بیشتر