مطالعه تحلیلی طراحی آموزشی دیوید مریل

عبدالله بهرامی؛ حسن رستگارپور

دوره 1، شماره 4 ، آذر 1394، ، صفحه 61-87

https://doi.org/10.22054/jti.2015.3923

چکیده
  این پژوهش به‌منظور بررسی و تبیین نظریه‌ها، اصول، و راهبردهای طراحی آموزشی مطرح‌شده، توسط دیوید مریل انجام گرفته است. پژوهش حاضر از نوع توصیفی تحلیلی است، و به‌منظور درک عمیق‌تری از مباحث نظری طراحی آموزشی مریل صورت گرفته است. با جستجو در منابع مربوط، نظریه‌ها و رویکردهای طراحی مریل شامل نظریه نمایش اجزاء، اشیاء دانش، و راهبرد ...  بیشتر