اثربخشی آموزش فلش کارت بر بهبود اختلال یادگیری نوشتاری در زمینه املاء

بی بی نعیمه ابریشمی زاده

دوره 4، شماره 13 ، دی 1396، ، صفحه 55-74

https://doi.org/10.22054/jti.2020.50368.1307

چکیده
  یکی از شایع‌ترین اختلال‌های یادگیری در بین دانش‌آموزان، اختلال املا می‌باشد که یک سوم از تمام اختلال‌های یادگیری را به خود اختصاص داده است. بنابراین پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش از طریق فلش کارت‌ها بر بهبود اختلال یادگیری نوشتاری در زمینه املاء انجام شد. روش پژوهش شبه آزمایشی با طرح پیش‌آزمون- پس‌آزمون با گروه کنترل ...  بیشتر