امکان‌سنجی کاربست هوش مصنوعی در انتخاب و سازمان‌دهی محتوای کتاب‌های درسی متناسب با تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان دوره ابتدایی

صادق احمدی؛ رضا میرعرب رضی؛ داود طهماسب زاده شیخلار؛ امین پروری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 مهر 1404

https://doi.org/10.22054/jti.2025.85826.1576

چکیده
  توجه به تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان در امر آموزش از همان دوره ابتدایی می‌تواند زمینه پرورش آن‌ها متناسب با نیازها و استعدادهایشان را فراهم سازد. در این راستا پیشرفت فناوری هوش مصنوعی می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های منحصربه‌فرد هر یک از دانش‌آموزان در این زمینه نویدبخش باشد. لذا این پژوهش با هدف امکان‌سنجی کاربست هوش مصنوعی در ...  بیشتر