آقازاده، رحیم
تاثیر بازی وارسازی (دیجیتال)، چندرسانه ای آموزشی و بازی آموزشی رو در رو بر یادگیری زبان انگلیسی پایه هفتم [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 79-98]
ا
احقر، قدسی
تاثیر آموزش فلسفه به روش پژوهش مشارکتی بر کاهش باورهای غیرمنطقی دانش آموزان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 53-62]
اسکندری، حسین
موانع هوشمندسازی و تأثیر آموزشهای مجازی ضمن خدمت بر میزان استفاده از آن و کیفیت فرایند یاددهی یادگیری در بین معلمان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 71-93]
اسمعیلی گوجار، صلاح
تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر یادگیری مادام العمر و عملکرد یادگیری در دانش آموزان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 63-91]
الله کرمی، آزاد
چندرسانه ای تعاملی، سـواد قــرآنـی و انگیزش تحصیلی [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 27-46]
امیری، ججت
چندرسانه ای تعاملی، سـواد قــرآنـی و انگیزش تحصیلی [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 27-46]
ب
بختیاروند، مرتضی
اثربخشی بازی های رایانه ای شناختی بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-124]
بیگدلی، زهرا
فراتحلیل نقش کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در جریان آموزش و یادگیری بر پیشرفت تحصیلی فراگیران [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 23-52]
ت
تقی پور، کیومرث
تحلیل و تبیین جایگاه مدل طراحی آموزش واقعگرا در میان رویکردهای عمده به طراحی آموزشی و چگونگی کاربرد آن در عمل [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 17-47]
ث
ثمری، عیسی
تحلیل کاربست فناوری آموزشی در بهبود و ارتقای کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری در آموزش های فنی و حرفه ای [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 49-70]
ج
جباری، نگین
بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر سلامت عمومی و عزتنفس دانش آموزان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 47-69]
جعفری، علی
تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 1-15]
ح
حاجی علی، پریسا
اثربخشی بازی های رایانه ای شناختی بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-124]
حسینی، زهرا
رابطه بین استفاده از شبکه اجتماعی و مهارت اجتماعی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 91-110]
حسینی، زهرا
رابطه بین استفاده از شبکه اجتماعی و مهارت اجتماعی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 91-110]
خ
خالق خواه، علی
فراتحلیل نقش کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در جریان آموزش و یادگیری بر پیشرفت تحصیلی فراگیران [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 23-52]
خزایی، مژگان
نقش آموزش مبتنی بر نمایش عروسکی بر کاهش مشکل جسمانی,رابطه ای و واکنشی کلامی- پیشفعالی کودکان پرخاشگر [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 39-57]
خزاعی راوری، زهرا
بررسی اثرگذاری تکنیک درون متنی رئوس مطلب بر درک متون تخصصی و نقش پیش بینی کنندگی هوش کلامی و فضایی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 59-77]
خلج، زهره
تأثیر آموزش سواد اطلاعاتی اینترنتی بر مهارت های حل مسأله دانش آموزان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-25]
د
دلروز، کاظم
مطالعه تحلیلی اینترنت اشیا در محیط های یادگیری؛ کاربردها، الزامات و چالشها از دیدگاه متخصصان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 1-22]
دهقانزاده، حسین
تحلیل و تبیین جایگاه مدل طراحی آموزش واقعگرا در میان رویکردهای عمده به طراحی آموزشی و چگونگی کاربرد آن در عمل [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 17-47]
ر
رجبیان ده زیره، مریم
تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر یادگیری مادام العمر و عملکرد یادگیری در دانش آموزان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 63-91]
رجب دری، حسین
رابطه پذیرش و استفاده از فناوری با یادگیری سیار در دانشجویان حسابداری [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 95-124]
رستگار پور، حسن
مطالعه تحلیلی اینترنت اشیا در محیط های یادگیری؛ کاربردها، الزامات و چالشها از دیدگاه متخصصان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 1-22]
رسول زاده، بهزاد
تحلیل کاربست فناوری آموزشی در بهبود و ارتقای کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری در آموزش های فنی و حرفه ای [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 49-70]
رشیدی، سحر
تاثیر چند رسانهای آموزشی بر آموزش محیط زیست در کودکان دبستانی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 71-85]
رنجبری، مینا
بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده رویکرد تفکر محوری در برنامه درسی ملی ایران [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 87-112]
زاهد بابلان، عادل
فراتحلیل نقش کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در جریان آموزش و یادگیری بر پیشرفت تحصیلی فراگیران [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 23-52]
س
سلیمی، ساسان
مطالعه تحلیلی اینترنت اشیا در محیط های یادگیری؛ کاربردها، الزامات و چالشها از دیدگاه متخصصان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 1-22]
سلیمانی، توران
بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده رویکرد تفکر محوری در برنامه درسی ملی ایران [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 87-112]
ش
شاه محمدی، نیره
تحلیل محتوای کتاب تفکر و سواد رسانهای پایه دهم از منظر مهارتهای سواد اطلاعاتی مدل حل مسألهی شش مهارت بزرگ [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 95-124]
شریفاتی، سکینه
تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر یادگیری مادام العمر و عملکرد یادگیری در دانش آموزان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 63-91]
ط
طوفانی نژاد، احسان
چندرسانه ای تعاملی، سـواد قــرآنـی و انگیزش تحصیلی [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 27-46]
ع
عرباله فیروزجاه، الهه
تاثیر کانون توجه درونی و توجه بیرونی در قالب تمرین متغیر در یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 79-98]
عقدائی، مهین
تاثیر کانون توجه درونی و توجه بیرونی در قالب تمرین متغیر در یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 79-98]
ف
فارسی، علیرضا
تاثیر کانون توجه درونی و توجه بیرونی در قالب تمرین متغیر در یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 79-98]
فتح آبادی، روح الله
اثربخشی بازی های رایانه ای شناختی بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 113-124]
فتحی ورنوسفادرانی، لیلا
تاثیر آموزش فلسفه به روش پژوهش مشارکتی بر کاهش باورهای غیرمنطقی دانش آموزان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 53-62]
فرامرزیانی، سعید
تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 1-15]
قنبرنژاد، مریم
مطالعه تحلیلی اینترنت اشیا در محیط های یادگیری؛ کاربردها، الزامات و چالشها از دیدگاه متخصصان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 1-22]
قهاری، شیما
بررسی اثرگذاری تکنیک درون متنی رئوس مطلب بر درک متون تخصصی و نقش پیش بینی کنندگی هوش کلامی و فضایی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 59-77]
ک
کریمی دورابی، محمد
بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر سلامت عمومی و عزتنفس دانش آموزان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 47-69]
ل
لاریجانی، مریم
تاثیر چند رسانهای آموزشی بر آموزش محیط زیست در کودکان دبستانی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 71-85]
م
محمدآبادی، معصومه
بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر سلامت عمومی و عزتنفس دانش آموزان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 47-69]
محمدحسنی، نسرین
تاثیر بازی وارسازی (دیجیتال)، چندرسانه ای آموزشی و بازی آموزشی رو در رو بر یادگیری زبان انگلیسی پایه هفتم [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 79-98]
مرادی باوی، شعله
بررسی اثرگذاری تکنیک درون متنی رئوس مطلب بر درک متون تخصصی و نقش پیش بینی کنندگی هوش کلامی و فضایی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 59-77]
مستور، هانیه
تاثیر سه روش تدریس آزمایشگاه مجازی، آزمایشگاه واقعی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 1-16]
معینی کیا، مهدی
فراتحلیل نقش کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در جریان آموزش و یادگیری بر پیشرفت تحصیلی فراگیران [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 23-52]
مقامی، حمید رضا
تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر یادگیری مادام العمر و عملکرد یادگیری در دانش آموزان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 63-91]
مقدسین، مریم
تاثیر سه روش تدریس آزمایشگاه مجازی، آزمایشگاه واقعی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 1-16]
ملکیان، فرامرز
نقش آموزش مبتنی بر نمایش عروسکی بر کاهش مشکل جسمانی,رابطه ای و واکنشی کلامی- پیشفعالی کودکان پرخاشگر [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 39-57]
ملک پور، محمود
تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 1-15]
ممتازیان، علیرضا
رابطه پذیرش و استفاده از فناوری با یادگیری سیار در دانشجویان حسابداری [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 95-124]
مولاپناه، محسن
بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده رویکرد تفکر محوری در برنامه درسی ملی ایران [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 87-112]
ن
نصیرزاده، آذر
تحلیل کاربست فناوری آموزشی در بهبود و ارتقای کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری در آموزش های فنی و حرفه ای [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 49-70]
نیلی، محمد رضا
تاثیر سه روش تدریس آزمایشگاه مجازی، آزمایشگاه واقعی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 1-16]
نوروزی، داریوش
تأثیر آموزش سواد اطلاعاتی اینترنتی بر مهارت های حل مسأله دانش آموزان [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 1-25]
نوروزی، داریوش
تحلیل و تبیین جایگاه مدل طراحی آموزش واقعگرا در میان رویکردهای عمده به طراحی آموزشی و چگونگی کاربرد آن در عمل [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 17-47]
و
وحدانی اسدی، محمدرضا
موانع هوشمندسازی و تأثیر آموزشهای مجازی ضمن خدمت بر میزان استفاده از آن و کیفیت فرایند یاددهی یادگیری در بین معلمان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 12، 1396، صفحه 71-93]