آموزش الکترونیکی
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 81-105]
آموزش چندرسانهای
یادگیری از طریق تلفن همراه: اثر اندازه صفحهنمایش و نوع ارائه محتوی بر یادآوری لغتهای انگلیسی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 32-46]
آموزش حضوری
تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 59-76]
آموزش عالی
نیمرخ سواد اطلاعاتی استادان و تأثیر آن بر کیفیت تدریس در سطح آموزش عالی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
آموزش عالی
مطالعه کاربست شبکه های اجتماعی به عنوان ابزار مکمل تدریس در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز) [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 25-58]
آموزش مبتنی بر فناوری
بررسی کاربردپذیری زبانآموزی گونهمدار مبتنی بر فناوری در ارتقای توانش تربیتی زنان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 107-130]
ا
ابزار مکمل تدریس
مطالعه کاربست شبکه های اجتماعی به عنوان ابزار مکمل تدریس در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز) [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 25-58]
اختلال دیکته نویسی
مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 1-20]
اختلال نوشتن
مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 1-20]
استادان
نیمرخ سواد اطلاعاتی استادان و تأثیر آن بر کیفیت تدریس در سطح آموزش عالی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
اصل پیش آموزش مایر
تأثیر آموزش از طریق چندرسانهای بر میزان یادگیری درس زیستشناسی [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 3-18]
الگوی گانیه
تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 47-66]
انگیزش
بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی تولید شده توسط دانش آموزان بر انگیزش و بازدههای یادگیری سطح بالای آنها [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 1-23]
انگیزش تحصیلی
تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 59-76]
اوتیسم
تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 95-108]
ب
بازی
سنجش میزان دانش و رابطه آن با میزان استفاده از بازی های رایانهای در دانش آموزان دختر پایه هشتم شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 100-120]
بازدههای یادگیری سطح بالا
بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی تولید شده توسط دانش آموزان بر انگیزش و بازدههای یادگیری سطح بالای آنها [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 1-23]
بازی رایانه ای
سنجش میزان دانش و رابطه آن با میزان استفاده از بازی های رایانهای در دانش آموزان دختر پایه هشتم شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 100-120]
بازنگری
بازنگری برنامه درسی دورهی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 3-30]
برنامه درسی
بازنگری برنامه درسی دورهی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 3-30]
پ
پیشرفت تحصیلی
تأثیر تدریس مبتنی بر تکنیک انیمیشن، تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر یادگیری درس علوم [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 67-80]
پیشرفت تحصیلی
بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 81-106]
ت
تدابیر یادیارها
مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 1-20]
تصاویر الکترونیکی پویا و ایستا
تأثیر تدریس مبتنی بر تکنیک انیمیشن، تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر یادگیری درس علوم [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 67-80]
تکنیک انیمیشن
تأثیر تدریس مبتنی بر تکنیک انیمیشن، تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر یادگیری درس علوم [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 67-80]
تکنولوژی آموزشی
بازنگری برنامه درسی دورهی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 3-30]
تکنولوژیهای نوین آموزشی
بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 81-106]
تلفن همراه
یادگیری از طریق تلفن همراه: اثر اندازه صفحهنمایش و نوع ارائه محتوی بر یادآوری لغتهای انگلیسی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 32-46]
تلگرام
مطالعه کاربست شبکه های اجتماعی به عنوان ابزار مکمل تدریس در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز) [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 25-58]
تلویزیونی" "قصد؛ کارآفرینانه"
واکاوی تاثیر برنامههای تلویزیونی آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه مخاطبان (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 60-80]
توانش تربیتی
بررسی کاربردپذیری زبانآموزی گونهمدار مبتنی بر فناوری در ارتقای توانش تربیتی زنان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 107-130]
تولید محتوای الکترونیکی
بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی تولید شده توسط دانش آموزان بر انگیزش و بازدههای یادگیری سطح بالای آنها [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 1-23]
چ
چندرسانهای
تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 19-37]
چندرسانهای استانداردشده
بررسی تأثیر چندرسانهای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانهایها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانشآموزان مراکز آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 59-79]
چندرسانهای آموزشی
تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 47-66]
چندرسانهای آموزشی
تأثیر آموزش از طریق چندرسانهای بر میزان یادگیری درس زیستشناسی [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 3-18]
د
دانش
سنجش میزان دانش و رابطه آن با میزان استفاده از بازی های رایانهای در دانش آموزان دختر پایه هشتم شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 100-120]
دانشآموزان پسر
تاثیر راهبرد نقشه مفهومی بر بهبود یادگیری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 39-58]
دانشآموزان دبیرستان
تأثیر آموزش از طریق چندرسانهای بر میزان یادگیری درس زیستشناسی [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 3-18]
دانش آموزان کمتوان ذهنی
تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 47-66]
دانشجویان
رابطه مهارت های ارتباطات انسانی با سطح یادگیری دانشجویان علمی کاربردی استان اردبیل [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 131-151]
درس زیستشناسی
تأثیر آموزش از طریق چندرسانهای بر میزان یادگیری درس زیستشناسی [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 3-18]
ریاضی
شبکه های اجتماعی مجازی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 20-40]
رسانه آموزشی
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 81-105]
روش آموزش چند حسی فرنالد
مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 1-20]
روشهای نوین تدریس
ارزیابی وضعیت کنونی مدارس هوشمند متوسطه دخترانه در استان تهران بر اساس استانداردها [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 80-100]
زنان ایرانی
بررسی کاربردپذیری زبانآموزی گونهمدار مبتنی بر فناوری در ارتقای توانش تربیتی زنان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 107-130]
ش
شبکه های اجتماعی
مطالعه کاربست شبکه های اجتماعی به عنوان ابزار مکمل تدریس در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز) [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 25-58]
شبکه های اجتماعی مجازی
شبکه های اجتماعی مجازی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 20-40]
ص
صفحهنمایش
یادگیری از طریق تلفن همراه: اثر اندازه صفحهنمایش و نوع ارائه محتوی بر یادآوری لغتهای انگلیسی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 32-46]
ط
طراحی آموزشی
تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 47-66]
ع
عامل آموزشی متحرک
تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 19-37]
علمی کاربردی اردبیل
رابطه مهارت های ارتباطات انسانی با سطح یادگیری دانشجویان علمی کاربردی استان اردبیل [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 131-151]
علوم تربیتی
بازنگری برنامه درسی دورهی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 3-30]
عملکرد تحصیلی
شبکه های اجتماعی مجازی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 20-40]
عوامل محیطی و زیرساختها
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 81-105]
ف
فناوری
بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 81-106]
فناوری اطلاعات
ارزیابی وضعیت کنونی مدارس هوشمند متوسطه دخترانه در استان تهران بر اساس استانداردها [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 80-100]
ک
کیفیت تدریس
نیمرخ سواد اطلاعاتی استادان و تأثیر آن بر کیفیت تدریس در سطح آموزش عالی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
گ
گونه-مداری
بررسی کاربردپذیری زبانآموزی گونهمدار مبتنی بر فناوری در ارتقای توانش تربیتی زنان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 107-130]
م
محتوای آموزشی
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 81-105]
مدارس هوشمند
ارزیابی وضعیت کنونی مدارس هوشمند متوسطه دخترانه در استان تهران بر اساس استانداردها [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 80-100]
میزان استفاده
سنجش میزان دانش و رابطه آن با میزان استفاده از بازی های رایانهای در دانش آموزان دختر پایه هشتم شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 100-120]
مهارت خودیاری
تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 95-108]
مهارتهای ارتباطات انسانی
رابطه مهارت های ارتباطات انسانی با سطح یادگیری دانشجویان علمی کاربردی استان اردبیل [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 131-151]
مهارتهای درک خوانداری و نوشتاری انگلیسی
بررسی کاربردپذیری زبانآموزی گونهمدار مبتنی بر فناوری در ارتقای توانش تربیتی زنان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 107-130]
ن
نظریه شناختی و یادگیری
بررسی تأثیر چندرسانهای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانهایها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانشآموزان مراکز آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 59-79]
نگرش به درس ریاضی
بررسی تأثیر چندرسانهای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانهایها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانشآموزان مراکز آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 59-79]
نیمرخ سواد اطلاعاتی
نیمرخ سواد اطلاعاتی استادان و تأثیر آن بر کیفیت تدریس در سطح آموزش عالی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
و
واقعیت افزوده
تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 95-108]
ویژگیهای فردی
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 81-105]
ه
هوشمندسازی
ارزیابی وضعیت کنونی مدارس هوشمند متوسطه دخترانه در استان تهران بر اساس استانداردها [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 80-100]
ی
یادآوری
یادگیری از طریق تلفن همراه: اثر اندازه صفحهنمایش و نوع ارائه محتوی بر یادآوری لغتهای انگلیسی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 32-46]
یادداری
تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 19-37]
یادگیری
تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 19-37]
یادگیری
تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 59-76]