آ

  • آموزش ابتدایی بررسی موانع بکارگیری روش‌ها و فنون تدریس فعال در فرآیند یاددهی- یادگیری از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 1-20]

  • آموزش ابتدائی شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های مؤثر بر موفقیت اینترنت اشیاء در آموزش با استفاده از تکنیک دلفی و AHP [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 21-54]

ا

  • اختلال یادگیری خاص ریاضی تأثیر بازی آموزشی رایانه ای بر بهبود درک مفاهیم ریاضی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 117-142]

  • اختلال یادگیری نوشتاری اثربخشی آموزش فلش کارت بر بهبود اختلال یادگیری نوشتاری در زمینه املاء [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 55-74]

  • اختلال املاء اثربخشی آموزش فلش کارت بر بهبود اختلال یادگیری نوشتاری در زمینه املاء [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 55-74]

  • اعتیاد اینترنتی علل و زمینه های اعتیاد اینترنتی در بین دانش آموزان: ارائه یک نظریه مبنایی [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 133-168]

  • اینترنت اشیاء شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های مؤثر بر موفقیت اینترنت اشیاء در آموزش با استفاده از تکنیک دلفی و AHP [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 21-54]

ب

  • بازی آموزشی رایانه ای تأثیر بازی آموزشی رایانه ای بر بهبود درک مفاهیم ریاضی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 117-142]

  • بازداری رابطه میزان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای با کارکردهای اجرایی در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 75-90]

  • برنامه درسی سنتز پژوهی مؤلفه ‏های مؤثر بر کیفیت محیط‏های یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 71-103]

  • برنامه ریزی رابطه میزان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای با کارکردهای اجرایی در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 75-90]

پ

  • پیش دبستانی رابطه میزان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای با کارکردهای اجرایی در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 75-90]

ت

  • تجربه زیسته تحلیل تجربه مربیان پیش‌دبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 91-116]

  • تحلیل سلسله‌مراتبی شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های مؤثر بر موفقیت اینترنت اشیاء در آموزش با استفاده از تکنیک دلفی و AHP [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 21-54]

  • تفکر سطح بالا بررسی رابطه میزان دانش عصب شناسی با رفتارهای یادگیری، عملکرد یادگیری و تفکر سطح بالا در دانشجویان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 51-69]

چ

  • چندرسانه‌ای آموزشی تاثیر چند رسانه‌ای آموزشی بر درک مفهوم و حل مسئله ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 23-51]

ح

  • حل مسئله تاثیر چند رسانه‌ای آموزشی بر درک مفهوم و حل مسئله ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 23-51]

د

  • دانش آموزان بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دانش آموزان و والدین آن ها بر اساس طبقه بندی پاتر(مورد مطالعه: شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 1-21]

  • دانش‌آموزان علل و زمینه های اعتیاد اینترنتی در بین دانش آموزان: ارائه یک نظریه مبنایی [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 133-168]

  • دانش‌آموزان پسر پایه اول دبستان اثربخشی آموزش فلش کارت بر بهبود اختلال یادگیری نوشتاری در زمینه املاء [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 55-74]

  • دانشجویان بررسی رابطه میزان دانش عصب شناسی با رفتارهای یادگیری، عملکرد یادگیری و تفکر سطح بالا در دانشجویان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 51-69]

  • دانش عصب شناسی بررسی رابطه میزان دانش عصب شناسی با رفتارهای یادگیری، عملکرد یادگیری و تفکر سطح بالا در دانشجویان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 51-69]

  • درک مفهوم تاثیر چند رسانه‌ای آموزشی بر درک مفهوم و حل مسئله ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 23-51]

  • دلفی شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های مؤثر بر موفقیت اینترنت اشیاء در آموزش با استفاده از تکنیک دلفی و AHP [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 21-54]

  • دوره دوم متوسطه بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دانش آموزان و والدین آن ها بر اساس طبقه بندی پاتر(مورد مطالعه: شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 1-21]

ر

  • ریاضی تاثیر چند رسانه‌ای آموزشی بر درک مفهوم و حل مسئله ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 23-51]

  • رسانه بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دانش آموزان و والدین آن ها بر اساس طبقه بندی پاتر(مورد مطالعه: شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 1-21]

  • رفتارهای یادگیری بررسی رابطه میزان دانش عصب شناسی با رفتارهای یادگیری، عملکرد یادگیری و تفکر سطح بالا در دانشجویان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 51-69]

س

  • سازماندهی رابطه میزان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای با کارکردهای اجرایی در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 75-90]

  • سلامت تحلیل تجربه مربیان پیش‌دبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 91-116]

  • سواد رسانه ای بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دانش آموزان و والدین آن ها بر اساس طبقه بندی پاتر(مورد مطالعه: شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 1-21]

ع

  • عملکرد یادگیری بررسی رابطه میزان دانش عصب شناسی با رفتارهای یادگیری، عملکرد یادگیری و تفکر سطح بالا در دانشجویان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 51-69]

ف

  • فرآیند یاددهی- یادگیری بررسی موانع بکارگیری روش‌ها و فنون تدریس فعال در فرآیند یاددهی- یادگیری از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 1-20]

  • فضای مجازی تحلیل تجربه مربیان پیش‌دبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 91-116]

  • فضای مجازی علل و زمینه های اعتیاد اینترنتی در بین دانش آموزان: ارائه یک نظریه مبنایی [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 133-168]

  • فلش کارت‌های آموزشی اثربخشی آموزش فلش کارت بر بهبود اختلال یادگیری نوشتاری در زمینه املاء [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 55-74]

ک

  • کارکرد اجرایی رابطه میزان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای با کارکردهای اجرایی در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 75-90]

  • کودکان تحلیل تجربه مربیان پیش‌دبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 91-116]

م

  • محیط یادگیری سنتز پژوهی مؤلفه ‏های مؤثر بر کیفیت محیط‏های یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 71-103]

  • مربیان پیش‌دبستانی تحلیل تجربه مربیان پیش‌دبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 91-116]

  • مفاهیم ریاضی تأثیر بازی آموزشی رایانه ای بر بهبود درک مفاهیم ریاضی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 117-142]

  • موانع تدریس فعال بررسی موانع بکارگیری روش‌ها و فنون تدریس فعال در فرآیند یاددهی- یادگیری از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 1-20]

  • مؤلفه های محیط یادگیری سنتز پژوهی مؤلفه ‏های مؤثر بر کیفیت محیط‏های یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 71-103]

ن

  • نظریه مبنایی علل و زمینه های اعتیاد اینترنتی در بین دانش آموزان: ارائه یک نظریه مبنایی [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 133-168]

و

  • والدین بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دانش آموزان و والدین آن ها بر اساس طبقه بندی پاتر(مورد مطالعه: شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 1-21]

login