سخن سردبیر

نویسنده

دانشیار گروه تکنولوژی آموزشی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی


عنوان مقاله [English]

Managing Editor

نویسنده [English]

  • Daryoush norouzi
associate professor

«باسمه‌تعالی»

 

بدون هیچ شکی می­توان گفت آموزش رکن اساسی در پیشبرد اهداف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هر جامعه­ای را به عهده دارد. هراندازه که افراد یک جامعه هرچند کوچک از آموزش بیشتری برخوردار باشند، آن جامعه از سلامت، رفاه و سرانجام آرامش بیشتری برخوردار خواهد بود.

همان­طور که همگان می­دانند امروز تحولات اجتماعی، فرهنگی، صنعتی و ... شتاب فزاینده‌ای یافته و در همین راستا آموزش نیز باید خود را با چنین پدیده­ای همگام سازد و این میسر نمی­گردد، مگر بر مبنای یافته­هایی که در سایه پژوهش­های علمی شکل می­گیرند و موجب تولید علم می­گردند.

مجله فناوری آموزش و یادگیری سعی بر این دارد که در هزاره سوم تحولات جهانی، از طریق پژوهش­های علمی، گام­های مؤثری را به جامعه اساتید و دانشجویان رشته­های علوم تربیتی به‌ویژه تکنولوژیست­های آموزشی که رسالت «درگیری» با آموزش، «لذت بردن» از آن و «تمرکز» بر داده­های آموزشی که سرانجام به «یادگیری» می­انجامد را به عهده دارند[1]، تقدیم کند.

امید آن­که فرهیختگان عزیز ما را در این فرایند یاری داده که آغازی است بر انجام یک امر شایسته.

 

                                  دکتر داریوش نوروزی

                                      پاییز 94



[1]. Flow theory