- آقا بابایی، ا. همتی، ر. (1395). پژوهش روایت، بهمثابه یک روش تحقیق کیفی. مجله عیار پژوهش در علوم انسانی، سال 5، شماره 2، پیاپی 10، بهار و تابستان 1395. 43-69.
- ابوالحسنی، آ. (1394). بررسی و مقایسه تجربه طلاق در مردان و زنان مطلقه: معناها، بسترها، پیامدها و سازگاری پس از طلاق. پایاننامه کارشناسی ارشد، رشته مشاوره خانواده، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی.
- احمدی، ن. شمالی، ز. (1395). بررسی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در فرایند آموزش شیمی. نهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران، دانشگاه زنجان، دوره 9، شهریور 1395.
- جعفری، ا. (1395). طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر موک در آموزش عالی. پایان نامه دکتری. رشته علوم تربیتی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی.
- دلاور، ع. (1386). احتمالات و آمار کاربردی در روانشناسی و علوم تربیتی. تهران: انتشارات رشد.
- دلاور، ع. (1392). مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی. تهران: انتشارات رشد.
- سرمد، ز. بازرگان، ع. حجازی، ز. (1391). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: آگه.
- سلطانی فر، م. بخشی، ش. فرامرزیانی، س. (1392). بررسی تأثیرات شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتربر گرایش اعضا به این شبکه ها. فصلنامه پژوهش های ارتباطی، سال بیستم، شماره 4، زمستان 1392، صص 190_171.
- شهیدی، ف. ظریف صنایعی، ن. (1392). تعامل در یادگیری الکترونیکی. فصلنامه دانشگاهی یادگیری الکترونیکی (مدیا). دوره 4، شماره 3، پاییز 1392.
- صائمی، ح. فتحی واجارگاه، ک. عطاران، م.
فروغی ابری، ا. ع. (1393).
طراحی الگوی برنامهریزی درسی مبتنی بر شبکه اجتماعی برای آموزش و بهسازی اساتید. دو ماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی،
- عادل مهربان، م (1394). مروری بر تحلیل محتوای کیفی و کاربرد آن در پژوهش. اصفهان: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان.
- عبدالله زاده، ع. ا. (1392). مقایسه کارایی دوره یادگیری ترکیبی با دورههای یادگیری الکترونیکی و حضوری در درس ریاضی در میان دانشآموزان دختر و پسر سال اول دبیرستان شهرستان اردبیل. نشریه اندیشههای نوین تربیتی. دوره 9. شماره 2. 81-62.
- کرسول، ج. د. (1389). روش های تحقیق تلفیقی. مترجمین: زارعی، عباس و نیازی، محسن. تهران: انتشارات سخنوران.
- گال، م. بورگ، و. گال، ج. (1384). روشهای تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روانشناسی. مترجمان: نصر، احمدزاده و همکاران؛ تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه (سمت) و دانشگاه شهید بهشتی.
- مرادی، ر. علیآبادی، خ. محمدی مهر، م. (1393). مبانی پداگوژیکی نظریههای تعامل در آموزش از راه دور: بررسی الگوی تعامل اندرسون در محیطهای آموزش مبتنی بر وب. نشریه مطالعات آموزشی، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش. سال 3. شماره 1. تابستان 1393.
- نیک نشان، ش. نوروزی، ر. ع. نصراصفهانی، ا. ر. (1389). تحلیلی بر رویکردهای روایی در پژوهش کیفی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی روششناسی علوم انسانی. سال 16، شماره 62، بهار 1389. 141-160.
- هومن، ح. ع. (1385). راهنمای عملی پژوهش کیفی. تهران: انتشارات سمت.
- Al-Rawahi.N.M & Al-Balushi.S.M (2015). The Effect of Reflective Science of Journal Writing on Students’ Self-Regulated Learning Strategies. International Journal of Environmental & Science Education, 2015, V 10, N 3, PP: 367-379.
Al-rahmi, W. M., Othman, M. S., & Musa, M. A. (2014). The improvement of students' academic performance by using social media through collaborative learning in Malaysian higher education. Asian Social Science, 10(8), 210-221.
- Al-Rahmi. W. M, Zeki. A. M (2016). “A Model of Using Social Media for Collaborative Learning to Enhance Learners’ Performance on Learning”. Journal of King Saud University – Computer and Information Sciences (2016). 29,PP: 526–535.
Doi: 10.1016.
- Bank. Z, A, Tat. U (2014). Social Media and Its Effects on Individuals and Social Systems. Management, knowledge and Learning International Conference 2014. Journal of Knowledge and Learning for Quality of Life 25-27 June 2014. P: 1185.
- Hochikg E.Deborah (2010). Using journals to enhance learning in business classes. Journal of Instructional Pedagogies, v4 Oct 2010. ISSN: 1941-3394. PP: 18.
-Yazdi. M, Kafipour.R (2014). A Qualitative Study of Vocabulary Learning Strategies Applied by Iranian Undergraduate EFL Learners in Real Learning Setting. English Language Teaching; Vol. 7, No. 7; ISSN: 1916-4742. Doi: 10.5539.