تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان

زینب اسمعیلی بجدنی؛ خدیجه علی آبادی

دوره 2، شماره 6 ، خرداد 1395، ، صفحه 19-37

https://doi.org/10.22054/jti.2018.9749.1133

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف بررسی تأثیر وجود عامل آموزشی متحرک در چند رسانه‌ای‌ها بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان صورت گرفته است. جامعه آماری شامل کلیه دانش‌آموزان دختر سال سوم راهنمایی منطقه ۴ ناحیه ۶ شهر تهران بود که با استفاده از روش نمونه‌گیری در دسترس ۶۰ نفر از دانش‌آموزان انتخاب و به‌صورت تصادفی به دو گروه کنترل و آزمایش تقسیم شدند. ...  بیشتر