نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی گل، جعفر تأثیر آموزش از طریق چندرسانه‌ای بر میزان یادگیری درس زیست‌شناسی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 3-18]
  • اسمعیلی بجدنی، زینب تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 19-37]

پ

  • پوراسکندری، رامین شبکه های اجتماعی مجازی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ‏ابتدایی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 20-40]

ت

  • ترک، نسرین تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-76]

ج

  • جامه بزرگ، زهرا تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 95-108]
  • جعفری، علی رابطه مهارت های ارتباطات انسانی با سطح یادگیری دانشجویان علمی کاربردی استان اردبیل [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 131-151]
  • جعفری، نصرت بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 81-106]
  • جعفرخانی، فاطمه تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 95-108]
  • جوادی پور، محمد نیمرخ سواد اطلاعاتی استادان و تأثیر آن بر کیفیت تدریس در سطح آموزش عالی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]

ح

  • حاتمی، جواد تأثیر آموزش از طریق چندرسانه‌ای بر میزان یادگیری درس زیست‌شناسی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 3-18]
  • حسینی، جواد بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 81-106]
  • حسینی، فرشته ارزیابی وضعیت کنونی مدارس هوشمند متوسطه دخترانه در استان تهران بر اساس استانداردها [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 80-100]
  • حسن نیاه، علی مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-20]

خ

  • خادمی اشکذری، ملوک تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-76]
  • خدابنده لو، روح الله بررسی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانه‌ای‌ها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانش‌آموزان مراکز آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 59-79]
  • خزایی، سعید بررسی کاربردپذیری زبان‌آموزی گونه‌مدار مبتنی بر فناوری در ارتقای توانش تربیتی زنان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-130]
  • خزائی، ثریا تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 47-66]

ر

  • رحیمی دوست، غلام حسین ارزشیابی دوره‌های توانمندسازی معلمان مقطع ابتدایی عشایری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-94]
  • رضایی، علی محمد یادگیری از طریق تلفن همراه: اثر اندازه صفحه‌نمایش و نوع ارائه محتوی بر یادآوری لغت‌های انگلیسی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 32-46]
  • رضایی، علی محمد مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-20]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل بازنگری برنامه درسی دوره‌ی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 3-30]
  • زارعی زوارکی، اسماعیل تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 59-76]
  • زنگنه، حسین طراحی محیط های یادگیری زایشی حضوری و الکترونیکی [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 40-60]

س

  • سجادی، سید عطیه مطالعه کاربست شبکه ‌های اجتماعی به‌ عنوان ابزار مکمل تدریس در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 25-58]
  • سعیدپور، مرضیه طراحی محیط های یادگیری زایشی حضوری و الکترونیکی [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 40-60]
  • سلیمی روش، اکرم بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی تولید شده توسط دانش آموزان بر انگیزش و بازده‌های یادگیری سطح بالای آن‌ها [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-23]

ش

  • شاهی، سکینه ارزشیابی دوره‌های توانمندسازی معلمان مقطع ابتدایی عشایری [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-94]
  • شیخی، سعید تاثیر راهبرد نقشه مفهومی بر بهبود یادگیری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 39-58]

ط

  • طالع پسند، سیاوش یادگیری از طریق تلفن همراه: اثر اندازه صفحه‌نمایش و نوع ارائه محتوی بر یادآوری لغت‌های انگلیسی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 32-46]

ع

  • عباس پور، عباس واکاوی تاثیر برنامه‌های تلویزیونی آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه مخاطبان (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 60-80]
  • عدلی، فریبا ارزیابی وضعیت کنونی مدارس هوشمند متوسطه دخترانه در استان تهران بر اساس استانداردها [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 80-100]
  • علی آبادی، خدیجه تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 19-37]
  • علی آبادی، خدیجه واکاوی تاثیر برنامه‌های تلویزیونی آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه مخاطبان (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 60-80]
  • علی بخشی، گودرز بررسی کاربردپذیری زبان‌آموزی گونه‌مدار مبتنی بر فناوری در ارتقای توانش تربیتی زنان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-130]
  • علیزاده، یاسمن نیمرخ سواد اطلاعاتی استادان و تأثیر آن بر کیفیت تدریس در سطح آموزش عالی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]

ف

  • فتحی واجارگاه، کورش مطالعه کاربست شبکه ‌های اجتماعی به‌ عنوان ابزار مکمل تدریس در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز) [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 25-58]
  • فرامرزیانی، سعید رابطه مهارت های ارتباطات انسانی با سطح یادگیری دانشجویان علمی کاربردی استان اردبیل [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 131-151]
  • فراهانی، مرتضی بررسی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانه‌ای‌ها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانش‌آموزان مراکز آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 59-79]
  • فرج اللهی، مهران شبکه های اجتماعی مجازی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ‏ابتدایی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 20-40]

ک

  • کیارسی، آزاده تأثیر تدریس مبتنی بر تکنیک انیمیشن، تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر یادگیری درس علوم [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 67-80]
  • کیارسی، زهرا تأثیر تدریس مبتنی بر تکنیک انیمیشن، تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر یادگیری درس علوم [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 67-80]
  • کیارسی، سمیه تأثیر تدریس مبتنی بر تکنیک انیمیشن، تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر یادگیری درس علوم [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 67-80]
  • کبیری، اکبر سنجش میزان دانش و رابطه آن با میزان استفاده از بازی های رایانه‌ای در دانش آموزان دختر پایه هشتم شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 100-120]
  • کریمی، راضیه تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 47-66]

ل

م

  • محمدی، محمد جواد بررسی کاربردپذیری زبان‌آموزی گونه‌مدار مبتنی بر فناوری در ارتقای توانش تربیتی زنان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-130]
  • محمدکاظمی، رضا واکاوی تاثیر برنامه‌های تلویزیونی آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه مخاطبان (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 60-80]
  • مرادی، رحیم تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 47-66]
  • مرشدی، مرجان یادگیری از طریق تلفن همراه: اثر اندازه صفحه‌نمایش و نوع ارائه محتوی بر یادآوری لغت‌های انگلیسی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 32-46]
  • معدندار، سیروس واکاوی تاثیر برنامه‌های تلویزیونی آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه مخاطبان (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 60-80]
  • مقامی، حمید رضا بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 81-106]
  • ملک پور، محمود رابطه مهارت های ارتباطات انسانی با سطح یادگیری دانشجویان علمی کاربردی استان اردبیل [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 131-151]
  • موسوی، علی سنجش میزان دانش و رابطه آن با میزان استفاده از بازی های رایانه‌ای در دانش آموزان دختر پایه هشتم شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 100-120]
  • مومنی راد، اکبر بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی تولید شده توسط دانش آموزان بر انگیزش و بازده‌های یادگیری سطح بالای آن‌ها [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 1-23]

ن

  • نجفی، محمود بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 81-106]
  • نجفی، محمود مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 1-20]
  • نصراللهی، معصومه شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 81-105]
  • نظری، حشمت اله تاثیر راهبرد نقشه مفهومی بر بهبود یادگیری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 39-58]
  • نوروزی، داریوش سخن سردبیر [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 1-2]
  • نوروزی، داریوش سخن سردبیر [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 1-3]

و

  • وزیری، مژده ارزیابی وضعیت کنونی مدارس هوشمند متوسطه دخترانه در استان تهران بر اساس استانداردها [دوره 2، شماره 8، 1395، صفحه 80-100]
  • ولایتی، الهه تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 47-66]