نمایه نویسندگان

ا

  • ابوالقاسمی، ابراهیم مدیریت بارشناختی در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 105-124]
  • اخباری، عبدالله اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانش‌آموزان از تابلوی تعاملی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 21-40]
  • اسماعیلی‌فر، محمدصادق تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان متوسطه دوم در درس ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-22]
  • اصغری نکاح، سید محسن اثربخشی برنامه پرورش خلاقیت به شیوه فعالیت‌های گروهی بازی محور بر مؤلفه‌های خلاقیت کودکان پیش‌دبستانی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-83]
  • افتخارنژاد، فاطمه تأثیر دوره آموزشی سواد بصری در تجزیه‌وتحلیل تصاویر آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 89-103]
  • اکبری، محمد اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانش‌آموزان از تابلوی تعاملی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 21-40]
  • الله کرمی، آزاد بررسی و مقایسۀ قابلیت های وایبر و واتس آپ در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 37-55]
  • الماسی، حجت اله بررسی و مقایسۀ قابلیت های وایبر و واتس آپ در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 37-55]
  • امیرتیموری، محمدحسن تأثیر دوره آموزشی سواد بصری در تجزیه‌وتحلیل تصاویر آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 89-103]
  • اویسی، نرجس خاتون تأثیر دوره آموزشی سواد بصری در تجزیه‌وتحلیل تصاویر آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 89-103]

ب

  • بهرامی، عبدالله مطالعه تحلیلی طراحی آموزشی دیوید مریل [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 61-87]

پ

  • پورجمشیدی، مریم مدیریت بارشناختی در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 105-124]

ج

  • جمشیدی مقدم، محمد اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 139-158]

ح

  • حمیدی، فریده بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 89-106]

خ

  • خاشی، میر دوست تأثیر بهره‌گیری از سیستم چندرسانه‌ای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 41-59]
  • خزائی، آذر تأثیر آموزش به سبک محاوره‌ای از طریق چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت‌های ارتباطی دانش آموزان کم‌شنوا [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-19]

د

  • درگی، ایوب مدل‌سازی دانش کاربر به ‌منظور یادگیری تطبیقی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 111-136]
  • دهقانزاده، حجت بازی‌های رایانه‌ای آموزشی و عوامل مرتبط با به‌کارگیری آن‌ها [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 3-19]
  • دهقانزاده، حسین بازی‌های رایانه‌ای آموزشی و عوامل مرتبط با به‌کارگیری آن‌ها [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 3-19]

ر

  • ریاحی‌نیا، نصرت واکاوی نقش و کاربرد شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 69-88]
  • رستگارپور، حسن مطالعه تحلیلی طراحی آموزشی دیوید مریل [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 61-87]
  • رستمی نژاد، محمدعلی اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانش‌آموزان از تابلوی تعاملی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 21-40]
  • رسولی، بهنام بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 83-98]
  • رشیدی، حسن مدل‌سازی دانش کاربر به ‌منظور یادگیری تطبیقی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 111-136]
  • رضوی، فاطمه بررسی ابعاد پداگوژیک دانشگاه های مجازی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 57-83]

ز

  • زارع، حسین بررسی تأثیر فرآیند تدریس-یادگیری، پژوهش و کیفیت تدریس بر کارآیی آموزش از دور [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 21-56]
  • زارعی زوارکی، اسماعیل تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی محیط یادگیری مؤثر بر انگیزش و یادگیری دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 21-37]
  • زارعی زوارکی، اسماعیل تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 23-36]
  • زنگنه، حسین مدیریت بارشناختی در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 105-124]

س

  • سادات کیافر، مریم اثربخشی برنامه پرورش خلاقیت به شیوه فعالیت‌های گروهی بازی محور بر مؤلفه‌های خلاقیت کودکان پیش‌دبستانی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-83]
  • سراجی، فرهاد بررسی نقش مهارت‌های یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 21-57]
  • سیفی، آتنا بررسی نقش مهارت‌های یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 21-57]

ص

  • صولتی، نجمه میزان و نحوه استفاده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-68]

ط

  • طالبی، سعید پیش‌بینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 99-118]
  • طالب دوست، مریم میزان و نحوه استفاده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-68]

ع

  • علی آبادی، خدیجه بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 83-98]
  • علی آبادی، خدیجه بازی‌های رایانه‌ای آموزشی و عوامل مرتبط با به‌کارگیری آن‌ها [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 3-19]
  • علی اوسطی، سعید بررسی تأثیر فرآیند تدریس-یادگیری، پژوهش و کیفیت تدریس بر کارآیی آموزش از دور [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 21-56]
  • علیزاده، صدف بررسی ابعاد پداگوژیک دانشگاه های مجازی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 57-83]
  • عمادی، سید رسول تأثیر بهره‌گیری از سیستم چندرسانه‌ای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 41-59]

غ

  • غیاثی، سعید بررسی ابعاد پداگوژیک دانشگاه های مجازی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 57-83]
  • غلامی پور، نادیا تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان متوسطه دوم در درس ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-22]

ف

  • فانیدپور، حسن مقایسه تأثیر محتوای درسی دانشگاهی با راهبرد قالب داستانی و متداول در بهبود انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 39-60]
  • فرج اللهی، مهران بررسی تأثیر فرآیند تدریس-یادگیری، پژوهش و کیفیت تدریس بر کارآیی آموزش از دور [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 21-56]
  • فردانش، هاشم مقایسه تأثیر محتوای درسی دانشگاهی با راهبرد قالب داستانی و متداول در بهبود انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 39-60]

ق

  • قربانی، حمیدرضا تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 23-36]
  • قره‌آغاجی، سعید آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطه‏گری هیجان‏های تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-109]

ک

  • کاظمی، صدیقه میزان و نحوه استفاده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-68]
  • کیان، مرجان واکاوی نقش و کاربرد شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 69-88]
  • کردنوقابی، رسول اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 139-158]

گ

  • گرزین، زینب تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی محیط یادگیری مؤثر بر انگیزش و یادگیری دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 21-37]

م

  • مالکپور، کامران بررسی ابعاد پداگوژیک دانشگاه های مجازی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 57-83]
  • محمدی، آرزو اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 139-158]
  • محمدی، مرضیه تأثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر وظیفه برافزایش درک مطلب یادگیرندگان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-17]
  • محمودیان، حسن پیش‌بینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 99-118]
  • مرادی، رحیم بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 83-98]
  • مهدیه نجف آبادی، مجید بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 89-106]
  • مهدوی نسب، یوسف مقایسه تأثیر محتوای درسی دانشگاهی با راهبرد قالب داستانی و متداول در بهبود انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 39-60]
  • موحدی، منیره تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان متوسطه دوم در درس ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-22]

ن

  • نیک‌روش، الهه تأثیر بهره‌گیری از سیستم چندرسانه‌ای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 41-59]
  • نیلی، محمد رضا تأثیر آموزش به سبک محاوره‌ای از طریق چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت‌های ارتباطی دانش آموزان کم‌شنوا [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 1-19]
  • نیلی احمدآبادی، محمدرضا تأثیر دوره آموزشی سواد بصری در تجزیه‌وتحلیل تصاویر آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 89-103]
  • نمازیان نجف آبادی، ثمانه بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 89-106]
  • نوروزی، داریوش تأثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر وظیفه برافزایش درک مطلب یادگیرندگان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-17]
  • نوروزی، داریوش سخن سردبیر [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 1-1]

و

  • واحدی، شهرام آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطه‏گری هیجان‏های تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-109]
  • ولایتی، الهه مدیریت بارشناختی در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی [دوره 1، شماره 4، 1394، صفحه 105-124]

ی

  • یارمحمدی واصل، مسیب اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 139-158]
  • یعقوبی ملال، نیما واکاوی نقش و کاربرد شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 69-88]