نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمایشگاه مجازی تاثیر سه روش تدریس آزمایشگاه مجازی، آزمایشگاه واقعی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 1-16]
  • آزمایشگاه واقعی تاثیر سه روش تدریس آزمایشگاه مجازی، آزمایشگاه واقعی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 1-16]
  • آموزش آنلاین فراتحلیل پیامدهای شناختی، عاطفی و روانی - حرکتی یادگیری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 111-131]
  • آموزش زبان انگلیسی تاثیر بازی وارسازی (دیجیتال)، چندرسانه ای آموزشی و بازی آموزشی رو در رو بر یادگیری زبان انگلیسی پایه هفتم [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 79-98]
  • آموزش سنتی تاثیر چند رسانه‌ای آموزشی بر آموزش محیط زیست در کودکان دبستانی [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 71-85]
  • آموزش مبتنی بر کامپیوتر فراتحلیل پیامدهای شناختی، عاطفی و روانی - حرکتی یادگیری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 111-131]
  • آموزش محیط زیست تاثیر چند رسانه‌ای آموزشی بر آموزش محیط زیست در کودکان دبستانی [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 71-85]
  • آموزش و یادگیری فراتحلیل نقش کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در جریان آموزش و یادگیری بر پیشرفت تحصیلی فراگیران [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 23-52]
  • آموزش واقع گرا تحلیل و تبیین جایگاه مدل طراحی آموزش واقع‌گرا در میان رویکردهای عمده به طراحی آموزشی و چگونگی کاربرد آن در عمل [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 17-47]

ا

  • اختلال اتیسم اثربخشی بازی های رایانه ای شناختی بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 113-124]
  • اینستاگرام تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 1-15]
  • انگیزش تاثیر سه روش تدریس آزمایشگاه مجازی، آزمایشگاه واقعی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 1-16]

ب

  • بازی‏های آموزشی تاثیر بازی وارسازی (دیجیتال)، چندرسانه ای آموزشی و بازی آموزشی رو در رو بر یادگیری زبان انگلیسی پایه هفتم [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 79-98]
  • بازی های رایانه ای شناختی اثربخشی بازی های رایانه ای شناختی بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 113-124]
  • بازی‏وارسازی تاثیر بازی وارسازی (دیجیتال)، چندرسانه ای آموزشی و بازی آموزشی رو در رو بر یادگیری زبان انگلیسی پایه هفتم [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 79-98]
  • برنامه درسی ملی بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده رویکرد تفکر محوری در برنامه درسی ملی ایران [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 87-112]

پ

  • پرخاشگری جسمانی نقش آموزش مبتنی بر نمایش عروسکی بر کاهش مشکل جسمانی,رابطه ای و واکنشی کلامی- پیش‌فعالی کودکان پرخاشگر [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 39-57]
  • پرخاشگری رابطه‏ای نقش آموزش مبتنی بر نمایش عروسکی بر کاهش مشکل جسمانی,رابطه ای و واکنشی کلامی- پیش‌فعالی کودکان پرخاشگر [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 39-57]
  • پرخاشگری واکنشی کلامی – پیش فعالی نقش آموزش مبتنی بر نمایش عروسکی بر کاهش مشکل جسمانی,رابطه ای و واکنشی کلامی- پیش‌فعالی کودکان پرخاشگر [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 39-57]
  • پژوهش کیفی بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده رویکرد تفکر محوری در برنامه درسی ملی ایران [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 87-112]
  • پیشرفت تحصیلی فراتحلیل نقش کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در جریان آموزش و یادگیری بر پیشرفت تحصیلی فراگیران [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 23-52]

ت

  • تفکرمحوری بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده رویکرد تفکر محوری در برنامه درسی ملی ایران [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 87-112]
  • تلگرام تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 1-15]
  • تمرین ثابت تاثیر کانون توجه درونی و توجه بیرونی در قالب تمرین متغیر در یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 79-98]
  • تمرین متغیر تاثیر کانون توجه درونی و توجه بیرونی در قالب تمرین متغیر در یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 79-98]

چ

  • چندرسانه‌ای آموزشی تاثیر چند رسانه‌ای آموزشی بر آموزش محیط زیست در کودکان دبستانی [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 71-85]
  • چندرسانه‏ای آموزشی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 17-38]
  • چندرسانه‏ای‏های آموزشی تاثیر بازی وارسازی (دیجیتال)، چندرسانه ای آموزشی و بازی آموزشی رو در رو بر یادگیری زبان انگلیسی پایه هفتم [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 79-98]

ح

  • حافظه کاری اثربخشی بازی های رایانه ای شناختی بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 113-124]

د

  • دانش آموزان تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 1-15]
  • دانش آموزان تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر یادگیری مادام العمر و عملکرد یادگیری در دانش آموزان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 63-91]
  • دانش‏ آموزان کم‏ توان ذهنی آموزش ‏پذیر تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 17-38]

ر

  • روش رئوس مطلب بررسی اثرگذاری تکنیک درون متنی رئوس مطلب بر درک متون تخصصی و نقش پیش بینی کنندگی هوش کلامی و فضایی [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 59-77]

س

  • سازنده گرایی تحلیل و تبیین جایگاه مدل طراحی آموزش واقع‌گرا در میان رویکردهای عمده به طراحی آموزشی و چگونگی کاربرد آن در عمل [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 17-47]

ش

  • شبکه اجتماعی رابطه بین استفاده از شبکه اجتماعی و مهارت اجتماعی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 91-110]
  • شبکه های اجتماعی مجازی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 1-15]
  • شبیه‏سازی کامپیوتری تاثیر سه روش تدریس آزمایشگاه مجازی، آزمایشگاه واقعی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 1-16]

ط

  • طراحی آموزش تحلیل و تبیین جایگاه مدل طراحی آموزش واقع‌گرا در میان رویکردهای عمده به طراحی آموزشی و چگونگی کاربرد آن در عمل [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 17-47]

ع

  • عملکرد یادگیری تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر یادگیری مادام العمر و عملکرد یادگیری در دانش آموزان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 63-91]
  • عملکرد تحصیلی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 1-15]

ف

  • فاوا فراتحلیل نقش کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در جریان آموزش و یادگیری بر پیشرفت تحصیلی فراگیران [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 23-52]
  • فراتحلیل فراتحلیل پیامدهای شناختی، عاطفی و روانی - حرکتی یادگیری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 111-131]
  • فراتحلیل فراتحلیل نقش کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در جریان آموزش و یادگیری بر پیشرفت تحصیلی فراگیران [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 23-52]
  • فرضیه جستجوی کارآمد بررسی اثرگذاری تکنیک درون متنی رئوس مطلب بر درک متون تخصصی و نقش پیش بینی کنندگی هوش کلامی و فضایی [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 59-77]
  • فضای مجازی رابطه بین استفاده از شبکه اجتماعی و مهارت اجتماعی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 91-110]

ک

  • کانون توجه بیرونی تاثیر کانون توجه درونی و توجه بیرونی در قالب تمرین متغیر در یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 79-98]
  • کانون توجه درونی تاثیر کانون توجه درونی و توجه بیرونی در قالب تمرین متغیر در یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 79-98]

م

  • متون تخصصی-علمی بررسی اثرگذاری تکنیک درون متنی رئوس مطلب بر درک متون تخصصی و نقش پیش بینی کنندگی هوش کلامی و فضایی [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 59-77]
  • مدرسه هوشمند فراتحلیل پیامدهای شناختی، عاطفی و روانی - حرکتی یادگیری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 111-131]
  • مهارت اجتماعی رابطه بین استفاده از شبکه اجتماعی و مهارت اجتماعی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 91-110]

ن

  • نظام آموزشی بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده رویکرد تفکر محوری در برنامه درسی ملی ایران [دوره 3، شماره 10، 1395، صفحه 87-112]
  • نظریه دیداری دوبعدی بررسی اثرگذاری تکنیک درون متنی رئوس مطلب بر درک متون تخصصی و نقش پیش بینی کنندگی هوش کلامی و فضایی [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 59-77]
  • نمایش عروسکی نقش آموزش مبتنی بر نمایش عروسکی بر کاهش مشکل جسمانی,رابطه ای و واکنشی کلامی- پیش‌فعالی کودکان پرخاشگر [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 39-57]

و

  • واقعیت افزوده آموزشی تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر یادگیری مادام العمر و عملکرد یادگیری در دانش آموزان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 63-91]

ه

  • هوش کلامی و فضایی بررسی اثرگذاری تکنیک درون متنی رئوس مطلب بر درک متون تخصصی و نقش پیش بینی کنندگی هوش کلامی و فضایی [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 59-77]

ی

  • یادگیری تاثیر بازی وارسازی (دیجیتال)، چندرسانه ای آموزشی و بازی آموزشی رو در رو بر یادگیری زبان انگلیسی پایه هفتم [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 79-98]
  • یادگیری الکترونیک فراتحلیل پیامدهای شناختی، عاطفی و روانی - حرکتی یادگیری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 111-131]
  • یادگیری خودراهبر تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 3، شماره 11، 1395، صفحه 17-38]
  • یادگیری مادام‌العمر تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر یادگیری مادام العمر و عملکرد یادگیری در دانش آموزان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 63-91]