تاثیر چند رسانه‌ای آموزشی بر آموزش محیط زیست در کودکان دبستانی

مریم لاریجانی؛ سحر رشیدی

دوره 3، شماره 10 ، فروردین 1396، ، صفحه 71-85

https://doi.org/10.22054/jti.2020.4068.1080

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر چندرسانه‌‌ای در آموزش محیط زیست در مقایسه با آموزش های سنتی برای آموزش محیط زیست به دانش‌آموزان دبستانی انجام شد. روش تحقیق در این پژوهش از نوع پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل بوده است. جامعۀ آماری این پژوهش کلیۀ دانش‌آموزان دبستانی شهر تهران می‌باشد. نمونۀ آماری با روش تصادفی44 دانش‌آموز در قالب ...  بیشتر