بررسی رابطه‌ی دانش تیپک و مهارت های ارزشیابی آنلاین معلمان دوره ابتدایی

زهرا بابایی؛ سیدامین عظیمی؛ یاسمین عابدینی

دوره 7، شماره 25 ، مهر 1403

https://doi.org/10.22054/jti.2024.78756.1449

چکیده
  هدف این پژوهش بررسی رابطه بین دانش تیپک و مهارت‌های ارزشیابی آنلاین معلمان دوره ابتدایی شهر شاهین شهر است. جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی معلمان دوره‌ی ابتدایی شهر شاهین شهر استان اصفهان در سال تحصیلی 1402-1401 بود که 247 نفر در این پژوهش شرکت کردند. ابزارهای پژوهش شامل پرسشنامه دانش تیپک و پرسشنامه محقق ساخته‌ی مهارت‌های ارزشیابی ...  بیشتر