ارائه مدل علی پیش بینی رضایت‌تحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با توجه به نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی در میان دانشجویان دوره‌های مجازی دانشگاه شیراز

احمد رستگار؛ محمد حسن صیف؛ سیما علی زاده

دوره 7، شماره 25 ، مهر 1403

https://doi.org/10.22054/jti.2025.77870.1437

چکیده
  رضایت‌تحصیلیاز جمله عوامل کلیدی جهت ایجاد وتوسعه تجارب رقابتی در جوزه آموزش عالی محسوب میشود بهنحوی که جلب رضایت تحصیلی فراگیران به وفاداری آنها کمک نسبت به موسسه محل تحصیلخواهد کرد. همچنین بررسیرضایتدانشجویان درافزایشآگاهیازفرایندآموزشی و کیفیت آن مفید بوده وگویای توجه وعلاقه دانشآموزان به یادگیری و آموزشاست. لذا این پژوهش ...  بیشتر