کاربرد تکنولوژی واقعیت افزوده هولوپورت در آموزش مبتنی بر نظریه ارتباط‌گرایی

حامد عباسی؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

دوره 7، شماره 25 ، مهر 1403

https://doi.org/10.22054/jti.2024.75945.1400

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف ارائه راهکار مناسب برای استفاده از فناوری واقعیت افزوده هولوپورت به منظور توسعه، تسهیل و عینیت یافتن فرآیند ارتباط در آموزش براساس نظریه ارتباط‌گرایی صورت گرفت. مسأله پژوهش نحوه کاربرد واقعیت افزوده در نظریه ارتباط‌گرایی بود که به روش مرور نظام‌مند و با استفاده از پروتکل پریزما انجام شد. محتوای مورد نیاز برای ...  بیشتر