فراتحلیل پیامدهای شناختی، عاطفی و روانی - حرکتی یادگیری الکترونیک

گویا قدیمی مقدم؛ جواد مصرآبادی

دوره 3، شماره 9 ، بهمن 1395، ، صفحه 111-131

https://doi.org/10.22054/jti.2020.6527.1102

چکیده
  یادگیری الکترونیک حیطه ای نسبتا نوپا در عرصه تعلیم و تربیت است که فرصت یادگیری را برای هرکس، هرکجا و در هر زمان فراهم می‌کند. هدف این پژوهش تعیین اندازه اثر پیامدهای شناختی، عاطفی و روانی - حرکتی یادگیری الکترونیک بر اساس پژوهش‌های داخل کشور به وسیله یک روند تحقیقی فراتحلیل است. جامعه آماری به تحقیقات در دسترس مرتبط، پیامدهای شناختی، ...  بیشتر

اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانش‌آموزان از تابلوی تعاملی

عبدالله اخباری؛ محمدعلی رستمی نژاد؛ محمد اکبری

دوره 1، شماره 4 ، آذر 1394، ، صفحه 21-40

https://doi.org/10.22054/jti.2015.3921

چکیده
  رشد مدارس هوشمند همگام با رشد فناوری بوده است، استفاده از فناوری، یادگیری و انگیزه دانش‌آموزان را تحت‌ تأثیر قرار می­دهد. تابلوهای تعاملی نمونه­ای از فناوری­های نوین است که در مدارس هوشمند مورداستفاده قرار می­گیرند. با توجه به فراگیر شدن تابلوی­ ­تعاملی در ایران و نصب آن در مدارس، بررسی برداشت کاربر از این فناوری حائز ...  بیشتر