تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان

علی جعفری؛ سعید فرامرزیانی؛ محمود ملک پور

دوره 3، شماره 10 ، فروردین 1396، ، صفحه 1-15

https://doi.org/10.22054/jti.2019.43723.1272

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر تعیین رابطه مهارت‌های ارتباطات انسانی با سطح یادگیری دانشجویان علمی کاربردی شهر اردبیل است. ازلحاظ هدف تحقیق از نوع کاربردی، ازلحاظ روش، توصیفی از نوع همبستگی و ازلحاظ شیوه گردآوری اطلاعات پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق حاضر را تمامی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اردبیل در سال 1396 تشکیل می‌دهند که تعداد آن‌ها ...  بیشتر

مطالعه کاربست شبکه ‌های اجتماعی به‌ عنوان ابزار مکمل تدریس در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز)

سید عطیه سجادی؛ کورش فتحی واجارگاه

دوره 2، شماره 7 ، تیر 1395، ، صفحه 25-58

https://doi.org/10.22054/jti.2019.43983.1276

چکیده
  مقاله حاضر به ‌منظور بررسی تأثیر و نقش تلگرام به‌ عنوان یکی از شبکه‌ های اجتماعی و به‌ عنوان ابزاری مکمل در فرایند آموزش و همچنین مطالعه در خصوص امکان یا عدم امکان استفاده از آن به ‌عنوان یک ابزار مکمل در فرایند تدریس تدوین شده است. برای دستیابی به این هدف، چهار سؤال اصلی پژوهش در خصوص ویژگی ‌های تلگرام، نتایج کاربست، موانع کاربست ...  بیشتر