نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 139-158]
  • آموزش از دور بررسی تأثیر فرآیند تدریس-یادگیری، پژوهش و کیفیت تدریس بر کارآیی آموزش از دور [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 21-56]
  • آموزش الکترونیکی بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 83-98]
  • آموزش الکترونیکی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 81-105]
  • آموزش چندرسانه‌ای یادگیری از طریق تلفن همراه: اثر اندازه صفحه‌نمایش و نوع ارائه محتوی بر یادآوری لغت‌های انگلیسی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 32-46]
  • آموزش حضوری تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 59-76]
  • آموزش ریاضی تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان متوسطه دوم در درس ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 7-22]
  • آموزش عالی بررسی و مقایسۀ قابلیت های وایبر و واتس آپ در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 37-55]
  • آموزش عالی نیمرخ سواد اطلاعاتی استادان و تأثیر آن بر کیفیت تدریس در سطح آموزش عالی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
  • آموزش عالی مطالعه کاربست شبکه ‌های اجتماعی به‌ عنوان ابزار مکمل تدریس در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز) [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 25-58]
  • آموزش مبتنی بر فناوری بررسی کاربردپذیری زبان‌آموزی گونه‌مدار مبتنی بر فناوری در ارتقای توانش تربیتی زنان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 107-130]
  • آموزش مجازی بررسی نقش مهارت‌های یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 21-57]

ا

  • ابزار مکمل تدریس مطالعه کاربست شبکه ‌های اجتماعی به‌ عنوان ابزار مکمل تدریس در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز) [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 25-58]
  • ابعاد پداگوژیک بررسی ابعاد پداگوژیک دانشگاه های مجازی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 57-83]
  • اختلال دیکته نویسی مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 1-20]
  • اختلال نوشتن مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 1-20]
  • ارزش تکلیف آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطه‏گری هیجان‏های تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-109]
  • استادان نیمرخ سواد اطلاعاتی استادان و تأثیر آن بر کیفیت تدریس در سطح آموزش عالی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
  • اسکایپ تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 23-36]
  • اشیاء دانش مطالعه تحلیلی طراحی آموزشی دیوید مریل [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 61-87]
  • اصل پیش آموزش مایر تأثیر آموزش از طریق چندرسانه‌ای بر میزان یادگیری درس زیست‌شناسی [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 3-18]
  • اصول اولیه آموزش مطالعه تحلیلی طراحی آموزشی دیوید مریل [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 61-87]
  • اضطراب رایانه و خودکارآمدی رایانه پیش‌بینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 99-118]
  • اعتیاد به اینترنت بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 89-106]
  • الگوریتم بهینه‌سازی گروه ذرات مدل‌سازی دانش کاربر به ‌منظور یادگیری تطبیقی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 111-136]
  • الگوی گانیه تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 47-66]
  • الگوی محیط یادگیری مؤثر تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی محیط یادگیری مؤثر بر انگیزش و یادگیری دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 21-37]
  • انگیزش تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی محیط یادگیری مؤثر بر انگیزش و یادگیری دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 21-37]
  • انگیزش اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانش‌آموزان از تابلوی تعاملی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 21-40]
  • انگیزش بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی تولید شده توسط دانش آموزان بر انگیزش و بازده‌های یادگیری سطح بالای آن‌ها [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 1-23]
  • انگیزش پیشرفت تأثیر بهره‌گیری از سیستم چندرسانه‌ای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 41-59]
  • انگیزش پیشرفت تحصیلی مقایسه تأثیر محتوای درسی دانشگاهی با راهبرد قالب داستانی و متداول در بهبود انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 39-60]
  • انگیزش تحصیلی اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 139-158]
  • انگیزش تحصیلی تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 59-76]
  • اهمال‌کاری تحصیلی بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 89-106]
  • اوتیسم تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 95-108]

ب

  • بارشناختی مدیریت بارشناختی در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 105-124]
  • بازی سنجش میزان دانش و رابطه آن با میزان استفاده از بازی های رایانه‌ای در دانش آموزان دختر پایه هشتم شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 100-120]
  • بازده‌های یادگیری سطح بالا بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی تولید شده توسط دانش آموزان بر انگیزش و بازده‌های یادگیری سطح بالای آن‌ها [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 1-23]
  • بازی رایانه ای سنجش میزان دانش و رابطه آن با میزان استفاده از بازی های رایانه‌ای در دانش آموزان دختر پایه هشتم شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 100-120]
  • بازی رایانه‌ای آموزشی تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی محیط یادگیری مؤثر بر انگیزش و یادگیری دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 21-37]
  • بازنگری بازنگری برنامه درسی دوره‌ی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 3-30]
  • بازی‌های دیجیتال بازی‌های رایانه‌ای آموزشی و عوامل مرتبط با به‌کارگیری آن‌ها [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 3-19]
  • برنامه درسی بازنگری برنامه درسی دوره‌ی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 3-30]
  • برنامه درسی رسمی میزان و نحوه استفاده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 57-68]
  • برنامه درسی غیررسمی میزان و نحوه استفاده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 57-68]
  • برنامه‌های پیام رسان بررسی و مقایسۀ قابلیت های وایبر و واتس آپ در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 37-55]

پ

  • پادکست آموزشی تأثیر بهره‌گیری از سیستم چندرسانه‌ای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 41-59]
  • پرورش خلاقیت اثربخشی برنامه پرورش خلاقیت به شیوه فعالیت‌های گروهی بازی محور بر مؤلفه‌های خلاقیت کودکان پیش‌دبستانی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-83]
  • پیشرفت تحصیلی اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 139-158]
  • پیشرفت تحصیلی تأثیر تدریس مبتنی بر تکنیک انیمیشن، تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر یادگیری درس علوم [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 67-80]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 81-106]

ت

  • تابلوی تعاملی اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانش‌آموزان از تابلوی تعاملی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 21-40]
  • تجارب رایانه پیش‌بینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 99-118]
  • تجزیه‌وتحلیل تصویر تأثیر دوره آموزشی سواد بصری در تجزیه‌وتحلیل تصاویر آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 89-103]
  • تحلیل عاملی بررسی تأثیر فرآیند تدریس-یادگیری، پژوهش و کیفیت تدریس بر کارآیی آموزش از دور [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 21-56]
  • تحلیل محتوای کیفی مدیریت بارشناختی در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 105-124]
  • تدابیر یادیارها مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 1-20]
  • تصاویر الکترونیکی پویا و ایستا تأثیر تدریس مبتنی بر تکنیک انیمیشن، تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر یادگیری درس علوم [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 67-80]
  • تصویر آموزشی تأثیر دوره آموزشی سواد بصری در تجزیه‌وتحلیل تصاویر آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 89-103]
  • تکنیک انیمیشن تأثیر تدریس مبتنی بر تکنیک انیمیشن، تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر یادگیری درس علوم [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 67-80]
  • تکنولوژی آموزشی بازنگری برنامه درسی دوره‌ی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 3-30]
  • تکنولوژی‌های نوین آموزشی بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 81-106]
  • تلفن همراه یادگیری از طریق تلفن همراه: اثر اندازه صفحه‌نمایش و نوع ارائه محتوی بر یادآوری لغت‌های انگلیسی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 32-46]
  • تلگرام مطالعه کاربست شبکه ‌های اجتماعی به‌ عنوان ابزار مکمل تدریس در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز) [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 25-58]
  • تلویزیونی" "قصد؛ کارآفرینانه" واکاوی تاثیر برنامه‌های تلویزیونی آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه مخاطبان (مورد مطالعه: شهر تهران) [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 60-80]
  • توانش تربیتی بررسی کاربردپذیری زبان‌آموزی گونه‌مدار مبتنی بر فناوری در ارتقای توانش تربیتی زنان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 107-130]
  • توانمندسازی ارزشیابی دوره‌های توانمندسازی معلمان مقطع ابتدایی عشایری [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 77-94]
  • توییتر واکاوی نقش و کاربرد شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 69-88]
  • تولید محتوای الکترونیکی بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی تولید شده توسط دانش آموزان بر انگیزش و بازده‌های یادگیری سطح بالای آن‌ها [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 1-23]

چ

  • چندرسانه‌ای تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 19-37]
  • چندرسانه‌ای استانداردشده بررسی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانه‌ای‌ها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانش‌آموزان مراکز آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 59-79]
  • چندرسانه‌ای آموزشی تأثیر آموزش به سبک محاوره‌ای از طریق چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت‌های ارتباطی دانش آموزان کم‌شنوا [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 1-19]
  • چندرسانه‌ای آموزشی تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 47-66]
  • چندرسانه‌ای آموزشی تأثیر آموزش از طریق چندرسانه‌ای بر میزان یادگیری درس زیست‌شناسی [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 3-18]

خ

  • خودتنظیمی یادگیری آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطه‏گری هیجان‏های تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-109]
  • خودکارآمدی آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطه‏گری هیجان‏های تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-109]
  • خودکارآمدی تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان متوسطه دوم در درس ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 7-22]
  • خودکارآمدی دیجیتالی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی و عوامل مرتبط با به‌کارگیری آن‌ها [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 3-19]

د

  • داده‌کاوی مدل‌سازی دانش کاربر به ‌منظور یادگیری تطبیقی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 111-136]
  • دانش سنجش میزان دانش و رابطه آن با میزان استفاده از بازی های رایانه‌ای در دانش آموزان دختر پایه هشتم شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 100-120]
  • دانش‌آموزان پسر تاثیر راهبرد نقشه مفهومی بر بهبود یادگیری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 39-58]
  • دانش‌آموزان دبیرستان تأثیر آموزش از طریق چندرسانه‌ای بر میزان یادگیری درس زیست‌شناسی [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 3-18]
  • دانش آموزان کم‌توان ذهنی تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 47-66]
  • دانش آموزان متوسطه بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 89-106]
  • دانشجویان رابطه مهارت های ارتباطات انسانی با سطح یادگیری دانشجویان علمی کاربردی استان اردبیل [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 131-151]
  • دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان میزان و نحوه استفاده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 57-68]
  • دانشگاه مجازی بررسی ابعاد پداگوژیک دانشگاه های مجازی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 57-83]
  • درس زیست‌شناسی تأثیر آموزش از طریق چندرسانه‌ای بر میزان یادگیری درس زیست‌شناسی [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 3-18]
  • درک مطلب تأثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر وظیفه برافزایش درک مطلب یادگیرندگان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-17]
  • درگیری انگیزشی پیش‌بینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 99-118]
  • درگیری رفتاری پیش‌بینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 99-118]
  • درگیری شناختی پیش‌بینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 99-118]
  • دوره‌ متوسطه تاثیر راهبرد نقشه مفهومی بر بهبود یادگیری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 39-58]

ر

  • ریاضی شبکه های اجتماعی مجازی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ‏ابتدایی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 20-40]
  • راهبرد آموزشی تکلیف محور مطالعه تحلیلی طراحی آموزشی دیوید مریل [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 61-87]
  • راهبرد پیش آموزشی مقایسه تأثیر محتوای درسی دانشگاهی با راهبرد قالب داستانی و متداول در بهبود انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 39-60]
  • راهبرد مبتنی بر داستان مقایسه تأثیر محتوای درسی دانشگاهی با راهبرد قالب داستانی و متداول در بهبود انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 39-60]
  • رسانه آموزشی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 81-105]
  • رضایت تحصیلی بررسی نقش مهارت‌های یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 21-57]
  • روش آموزش چند حسی فرنالد مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 1-20]
  • روش‌های نوین تدریس ارزیابی وضعیت کنونی مدارس هوشمند متوسطه دخترانه در استان تهران بر اساس استانداردها [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 80-100]

ز

  • زبان انگلیسی تأثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر وظیفه برافزایش درک مطلب یادگیرندگان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-17]
  • زیست‌شناسی تاثیر راهبرد نقشه مفهومی بر بهبود یادگیری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 39-58]
  • زنان ایرانی بررسی کاربردپذیری زبان‌آموزی گونه‌مدار مبتنی بر فناوری در ارتقای توانش تربیتی زنان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 107-130]

س

  • سبک محاوره‌ای تأثیر آموزش به سبک محاوره‌ای از طریق چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت‌های ارتباطی دانش آموزان کم‌شنوا [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 1-19]
  • سواد بصری تأثیر دوره آموزشی سواد بصری در تجزیه‌وتحلیل تصاویر آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 89-103]

ش

  • شبکه عصبی تابع پایه‌ی شعاعی مدل‌سازی دانش کاربر به ‌منظور یادگیری تطبیقی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 111-136]
  • شبکه ‌های اجتماعی مطالعه کاربست شبکه ‌های اجتماعی به‌ عنوان ابزار مکمل تدریس در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز) [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 25-58]
  • شبکه‌های اجتماعی تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان متوسطه دوم در درس ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 7-22]
  • شبکه های اجتماعی مجازی شبکه های اجتماعی مجازی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ‏ابتدایی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 20-40]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 23-36]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی میزان و نحوه استفاده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 57-68]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی واکاوی نقش و کاربرد شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 69-88]

ص

  • صفحه‌نمایش یادگیری از طریق تلفن همراه: اثر اندازه صفحه‌نمایش و نوع ارائه محتوی بر یادآوری لغت‌های انگلیسی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 32-46]

ط

  • طراحی آموزشی بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 83-98]
  • طراحی آموزشی مطالعه تحلیلی طراحی آموزشی دیوید مریل [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 61-87]
  • طراحی آموزشی تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 47-66]
  • طراحی آموزشی کتاب درسی مقایسه تأثیر محتوای درسی دانشگاهی با راهبرد قالب داستانی و متداول در بهبود انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 39-60]
  • طراحی و تولید محتوای الکترونیکی مدیریت بارشناختی در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 105-124]

ع

  • عامل آموزشی متحرک تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 19-37]
  • عشایر ارزشیابی دوره‌های توانمندسازی معلمان مقطع ابتدایی عشایری [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 77-94]
  • علمی کاربردی اردبیل رابطه مهارت های ارتباطات انسانی با سطح یادگیری دانشجویان علمی کاربردی استان اردبیل [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 131-151]
  • علوم تربیتی بازنگری برنامه درسی دوره‌ی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 3-30]
  • عملکرد تحصیلی شبکه های اجتماعی مجازی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ‏ابتدایی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 20-40]
  • عناصر طراحی آموزشی بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 83-98]
  • عوامل محیطی و زیرساخت‌ها شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 81-105]

ف

  • فرهنگ دانشگاهی بررسی ابعاد پداگوژیک دانشگاه های مجازی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 57-83]
  • فیس‌بوک واکاوی نقش و کاربرد شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 69-88]
  • فعالیت‌های بازی محور اثربخشی برنامه پرورش خلاقیت به شیوه فعالیت‌های گروهی بازی محور بر مؤلفه‌های خلاقیت کودکان پیش‌دبستانی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-83]
  • فناوری بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 81-106]
  • فناوری اطلاعات ارزیابی وضعیت کنونی مدارس هوشمند متوسطه دخترانه در استان تهران بر اساس استانداردها [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 80-100]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان متوسطه دوم در درس ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 7-22]

ک

  • کارآیی بررسی تأثیر فرآیند تدریس-یادگیری، پژوهش و کیفیت تدریس بر کارآیی آموزش از دور [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 21-56]
  • کیفیت تدریس نیمرخ سواد اطلاعاتی استادان و تأثیر آن بر کیفیت تدریس در سطح آموزش عالی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
  • کودکان پیش‌دبستانی اثربخشی برنامه پرورش خلاقیت به شیوه فعالیت‌های گروهی بازی محور بر مؤلفه‌های خلاقیت کودکان پیش‌دبستانی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-83]
  • کودکان کم‌شنوا تأثیر آموزش به سبک محاوره‌ای از طریق چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت‌های ارتباطی دانش آموزان کم‌شنوا [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 1-19]

گ

  • گوگل پلاس واکاوی نقش و کاربرد شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 69-88]
  • گونه-مداری بررسی کاربردپذیری زبان‌آموزی گونه‌مدار مبتنی بر فناوری در ارتقای توانش تربیتی زنان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 107-130]

م

  • محتوای آموزشی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 81-105]
  • مدارس هوشمند ارزیابی وضعیت کنونی مدارس هوشمند متوسطه دخترانه در استان تهران بر اساس استانداردها [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 80-100]
  • مدرسه هوشمند اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانش‌آموزان از تابلوی تعاملی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 21-40]
  • میزان استفاده سنجش میزان دانش و رابطه آن با میزان استفاده از بازی های رایانه‌ای در دانش آموزان دختر پایه هشتم شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 100-120]
  • معرفی کتاب معرفی کتاب [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 141-143]
  • معلمان ابتدایی ارزشیابی دوره‌های توانمندسازی معلمان مقطع ابتدایی عشایری [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 77-94]
  • مهارت خودیاری تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 95-108]
  • مهارت‌های یادگیری الکترونیکی بررسی نقش مهارت‌های یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 21-57]
  • مهارت‌های ارتباطی تأثیر آموزش به سبک محاوره‌ای از طریق چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت‌های ارتباطی دانش آموزان کم‌شنوا [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 1-19]
  • مهارت‌های ارتباطات انسانی رابطه مهارت های ارتباطات انسانی با سطح یادگیری دانشجویان علمی کاربردی استان اردبیل [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 131-151]
  • مهارت‌های اصلی زبان انگلیسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 23-36]
  • مهارت‌های درک خوانداری و نوشتاری انگلیسی بررسی کاربردپذیری زبان‌آموزی گونه‌مدار مبتنی بر فناوری در ارتقای توانش تربیتی زنان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 107-130]
  • موفقیت تحصیلی بررسی نقش مهارت‌های یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 21-57]
  • موفقیت تحصیلی پیش‌بینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 99-118]

ن

  • نظریه شناختی و یادگیری بررسی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانه‌ای‌ها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانش‌آموزان مراکز آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 59-79]
  • نظریه نمایش اجزاء مطالعه تحلیلی طراحی آموزشی دیوید مریل [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 61-87]
  • نقشه مفهومی تاثیر راهبرد نقشه مفهومی بر بهبود یادگیری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 39-58]
  • نقشه مفهومی فردی اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 139-158]
  • نگرش به درس ریاضی بررسی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانه‌ای‌ها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانش‌آموزان مراکز آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 59-79]
  • نیمرخ سواد اطلاعاتی نیمرخ سواد اطلاعاتی استادان و تأثیر آن بر کیفیت تدریس در سطح آموزش عالی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]

و

  • وایبر و واتس‌آپ بررسی و مقایسۀ قابلیت های وایبر و واتس آپ در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 37-55]
  • واقعیت افزوده تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 95-108]
  • ویژگی‌های فردی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برگرایش معلمان به آموزش الکترونیکی [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 81-105]
  • وظیفه تأثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر وظیفه برافزایش درک مطلب یادگیرندگان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-17]

ه

  • هیجان‌های تحصیلی درس ریاضی آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطه‏گری هیجان‏های تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-109]
  • هوشمندسازی ارزیابی وضعیت کنونی مدارس هوشمند متوسطه دخترانه در استان تهران بر اساس استانداردها [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 80-100]

ی

  • یادآوری یادگیری از طریق تلفن همراه: اثر اندازه صفحه‌نمایش و نوع ارائه محتوی بر یادآوری لغت‌های انگلیسی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 32-46]
  • یادداری تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 19-37]
  • یادگیری تأثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر وظیفه برافزایش درک مطلب یادگیرندگان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-17]
  • یادگیری تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی محیط یادگیری مؤثر بر انگیزش و یادگیری دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 21-37]
  • یادگیری اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانش‌آموزان از تابلوی تعاملی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 21-40]
  • یادگیری تأثیر بهره‌گیری از سیستم چندرسانه‌ای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 41-59]
  • یادگیری تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 19-37]
  • یادگیری تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 59-76]
  • یادگیری تاثیر راهبرد نقشه مفهومی بر بهبود یادگیری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 39-58]
  • یادگیری رابطه مهارت های ارتباطات انسانی با سطح یادگیری دانشجویان علمی کاربردی استان اردبیل [دوره 2، شماره 7، 1394، صفحه 131-151]
  • یادگیری الکترونیکی مدل‌سازی دانش کاربر به ‌منظور یادگیری تطبیقی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 111-136]
  • یادگیری الکترونیکی پیش‌بینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 99-118]
  • یادگیری الکترونیکی تأثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری دانش آموزان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 19-37]
  • یادگیری تلفیقی تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان متوسطه دوم در درس ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 7-22]
  • یادگیری تلفیقی تأثیر یادگیری تلفیقی بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1394، صفحه 59-76]
  • یادگیری زبان انگلیسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 23-36]
  • یادگیری سطحی آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطه‏گری هیجان‏های تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-109]
  • یادگیری عمیق آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطه‏گری هیجان‏های تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-109]
  • یادگیری غنی‌شده مبتنی بر وب تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 23-36]
  • یادگیری مبتنی بر بازی‌های دیجیتالی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی و عوامل مرتبط با به‌کارگیری آن‌ها [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 3-19]
  • یادگیری مشارکتی اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 139-158]
  • یادگیرنده الکترونیکی بررسی نقش مهارت‌های یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 21-57]