آ

  • آیتی، محسن تأثیر بازی‌وارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]

ا

  • امیری، فاطمه ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 109-138]

ب

  • بازوند، فاطمه ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 109-138]

  • برزویان، صمد در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوری‌های نوین [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 9-36]

  • بهزاد، الله محمد در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوری‌های نوین [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 9-36]

  • بیرنوندی، ویدا اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 139-154]

ج

  • جلیلی، فرخ رو مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 155-184]

ح

  • حافظی، حسین ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 109-138]

خ

  • خورسندی، علی در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوری‌های نوین [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 9-36]

ر

  • رستمی نژاد، محمد علی تأثیر بازی‌وارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]

س

  • سالاری چینه، پروین طراحی محیط یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی با تاکید بر حوزه‌های آموزش و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 65-107]

ص

  • صفری، نوش آفرین ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 109-138]

ع

  • عباس پور، عباس در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوری‌های نوین [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 9-36]

غ

  • غیاثی ندوشن، سعید در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوری‌های نوین [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 9-36]

ق

  • قانع ملاطی، مژگان طراحی محیط یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی با تاکید بر حوزه‌های آموزش و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 65-107]

  • قدیری، سمانه تأثیر بازی‌وارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]

م

  • محمدحسنی، نسرین تأثیر بازی‌وارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]

  • مرادی، رحیم اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 139-154]

  • مهردادیان، مژگان مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 155-184]

ی

  • یاسبلاغی شراهی، بهمن اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 139-154]

login