آیتی، محسن
تأثیر بازیوارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]
ا
امیری، فاطمه
ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 109-138]
ب
بازوند، فاطمه
ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 109-138]
برزویان، صمد
در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوریهای نوین [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 9-36]
بهزاد، الله محمد
در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوریهای نوین [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 9-36]
بیرنوندی، ویدا
اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 139-154]
ج
جلیلی، فرخ رو
مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 155-184]
ح
حافظی، حسین
ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 109-138]
خ
خورسندی، علی
در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوریهای نوین [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 9-36]
ر
رستمی نژاد، محمد علی
تأثیر بازیوارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]
س
سالاری چینه، پروین
طراحی محیط یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی با تاکید بر حوزههای آموزش و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 65-107]
ص
صفری، نوش آفرین
ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 109-138]
ع
عباس پور، عباس
در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوریهای نوین [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 9-36]
غ
غیاثی ندوشن، سعید
در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوریهای نوین [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 9-36]
ق
قانع ملاطی، مژگان
طراحی محیط یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی با تاکید بر حوزههای آموزش و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 65-107]
قدیری، سمانه
تأثیر بازیوارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]
م
محمدحسنی، نسرین
تأثیر بازیوارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]
مرادی، رحیم
اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 139-154]
مهردادیان، مژگان
مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 155-184]
ی
یاسبلاغی شراهی، بهمن
اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 139-154]