آ
-
آموزش ابتدایی
بررسی موانع بکارگیری روشها و فنون تدریس فعال در فرآیند یاددهی- یادگیری از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 1-20]
-
آموزش ابتدائی
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای مؤثر بر موفقیت اینترنت اشیاء در آموزش با استفاده از تکنیک دلفی و AHP [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 21-54]
ا
-
اختلال یادگیری خاص ریاضی
تأثیر بازی آموزشی رایانه ای بر بهبود درک مفاهیم ریاضی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 117-142]
-
اختلال یادگیری نوشتاری
اثربخشی آموزش فلش کارت بر بهبود اختلال یادگیری نوشتاری در زمینه املاء [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 55-74]
-
اختلال املاء
اثربخشی آموزش فلش کارت بر بهبود اختلال یادگیری نوشتاری در زمینه املاء [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 55-74]
-
اعتیاد اینترنتی
علل و زمینه های اعتیاد اینترنتی در بین دانش آموزان: ارائه یک نظریه مبنایی [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 133-168]
-
اینترنت اشیاء
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای مؤثر بر موفقیت اینترنت اشیاء در آموزش با استفاده از تکنیک دلفی و AHP [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 21-54]
ب
-
بازی آموزشی رایانه ای
تأثیر بازی آموزشی رایانه ای بر بهبود درک مفاهیم ریاضی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 117-142]
-
بازداری
رابطه میزان استفاده از بازیهای رایانهای با کارکردهای اجرایی در کودکان پیشدبستانی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 75-90]
-
برنامه درسی
سنتز پژوهی مؤلفه های مؤثر بر کیفیت محیطهای یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 71-103]
-
برنامه ریزی
رابطه میزان استفاده از بازیهای رایانهای با کارکردهای اجرایی در کودکان پیشدبستانی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 75-90]
پ
-
پیش دبستانی
رابطه میزان استفاده از بازیهای رایانهای با کارکردهای اجرایی در کودکان پیشدبستانی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 75-90]
ت
-
تجربه زیسته
تحلیل تجربه مربیان پیشدبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 91-116]
-
تحلیل سلسلهمراتبی
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای مؤثر بر موفقیت اینترنت اشیاء در آموزش با استفاده از تکنیک دلفی و AHP [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 21-54]
-
تفکر سطح بالا
بررسی رابطه میزان دانش عصب شناسی با رفتارهای یادگیری، عملکرد یادگیری و تفکر سطح بالا در دانشجویان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 51-69]
چ
-
چندرسانهای آموزشی
تاثیر چند رسانهای آموزشی بر درک مفهوم و حل مسئله ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 23-51]
ح
-
حل مسئله
تاثیر چند رسانهای آموزشی بر درک مفهوم و حل مسئله ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 23-51]
د
-
دانش آموزان
بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دانش آموزان و والدین آن ها بر اساس طبقه بندی پاتر(مورد مطالعه: شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 1-21]
-
دانشآموزان
علل و زمینه های اعتیاد اینترنتی در بین دانش آموزان: ارائه یک نظریه مبنایی [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 133-168]
-
دانشآموزان پسر پایه اول دبستان
اثربخشی آموزش فلش کارت بر بهبود اختلال یادگیری نوشتاری در زمینه املاء [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 55-74]
-
دانشجویان
بررسی رابطه میزان دانش عصب شناسی با رفتارهای یادگیری، عملکرد یادگیری و تفکر سطح بالا در دانشجویان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 51-69]
-
دانش عصب شناسی
بررسی رابطه میزان دانش عصب شناسی با رفتارهای یادگیری، عملکرد یادگیری و تفکر سطح بالا در دانشجویان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 51-69]
-
درک مفهوم
تاثیر چند رسانهای آموزشی بر درک مفهوم و حل مسئله ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 23-51]
-
دلفی
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای مؤثر بر موفقیت اینترنت اشیاء در آموزش با استفاده از تکنیک دلفی و AHP [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 21-54]
-
دوره دوم متوسطه
بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دانش آموزان و والدین آن ها بر اساس طبقه بندی پاتر(مورد مطالعه: شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 1-21]
ر
-
ریاضی
تاثیر چند رسانهای آموزشی بر درک مفهوم و حل مسئله ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 23-51]
-
رسانه
بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دانش آموزان و والدین آن ها بر اساس طبقه بندی پاتر(مورد مطالعه: شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 1-21]
-
رفتارهای یادگیری
بررسی رابطه میزان دانش عصب شناسی با رفتارهای یادگیری، عملکرد یادگیری و تفکر سطح بالا در دانشجویان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 51-69]
س
-
سازماندهی
رابطه میزان استفاده از بازیهای رایانهای با کارکردهای اجرایی در کودکان پیشدبستانی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 75-90]
-
سلامت
تحلیل تجربه مربیان پیشدبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 91-116]
-
سواد رسانه ای
بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دانش آموزان و والدین آن ها بر اساس طبقه بندی پاتر(مورد مطالعه: شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 1-21]
ع
-
عملکرد یادگیری
بررسی رابطه میزان دانش عصب شناسی با رفتارهای یادگیری، عملکرد یادگیری و تفکر سطح بالا در دانشجویان [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 51-69]
ف
-
فرآیند یاددهی- یادگیری
بررسی موانع بکارگیری روشها و فنون تدریس فعال در فرآیند یاددهی- یادگیری از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 1-20]
-
فضای مجازی
تحلیل تجربه مربیان پیشدبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 91-116]
-
فضای مجازی
علل و زمینه های اعتیاد اینترنتی در بین دانش آموزان: ارائه یک نظریه مبنایی [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 133-168]
-
فلش کارتهای آموزشی
اثربخشی آموزش فلش کارت بر بهبود اختلال یادگیری نوشتاری در زمینه املاء [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 55-74]
ک
-
کارکرد اجرایی
رابطه میزان استفاده از بازیهای رایانهای با کارکردهای اجرایی در کودکان پیشدبستانی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 75-90]
-
کودکان
تحلیل تجربه مربیان پیشدبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 91-116]
م
-
محیط یادگیری
سنتز پژوهی مؤلفه های مؤثر بر کیفیت محیطهای یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 71-103]
-
مربیان پیشدبستانی
تحلیل تجربه مربیان پیشدبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 91-116]
-
مفاهیم ریاضی
تأثیر بازی آموزشی رایانه ای بر بهبود درک مفاهیم ریاضی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 117-142]
-
موانع تدریس فعال
بررسی موانع بکارگیری روشها و فنون تدریس فعال در فرآیند یاددهی- یادگیری از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 1-20]
-
مؤلفه های محیط یادگیری
سنتز پژوهی مؤلفه های مؤثر بر کیفیت محیطهای یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 71-103]
ن
-
نظریه مبنایی
علل و زمینه های اعتیاد اینترنتی در بین دانش آموزان: ارائه یک نظریه مبنایی [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 133-168]
و
-
والدین
بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دانش آموزان و والدین آن ها بر اساس طبقه بندی پاتر(مورد مطالعه: شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 14، 1396، صفحه 1-21]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد