آا
ب پ
ت ث ج
چ ح خ
د ذ رز
ژ س ش ص
ض ط ظ عغ
ف ق ک گ لمن
و ه ی همه
آ
آراسته، حمیدرضا
واکاوی الزامهای اجرایی دورههای برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر فنی و تکنولوژی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 105-131]
آل بهبهانی، مرجان
علل و زمینه های اعتیاد اینترنتی در بین دانش آموزان: ارائه یک نظریه مبنایی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 133-168]
ابریشمی زاده، بی بی نعیمه
اثربخشی آموزش فلش کارت بر بهبود اختلال یادگیری نوشتاری در زمینه املاء [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 55-74]
اشرفی، سکینه
واکاوی الزامهای اجرایی دورههای برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر فنی و تکنولوژی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 105-131]
اکبری احمدسرایی، حسین
تاثیر چند رسانهای آموزشی بر درک مفهوم و حل مسئله ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 23-51]
اکرادی، احسان
تحلیل تجربه مربیان پیشدبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 91-116]
پ
پورابراهیم، تقی
تأثیر بازی آموزشی رایانه ای بر بهبود درک مفاهیم ریاضی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 117-142]
ج
جعفری، علی
بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دانش آموزان و والدین آن ها بر اساس طبقه بندی پاتر(مورد مطالعه: شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 1-21]
جلالی، صادق
بررسی موانع بکارگیری روشها و فنون تدریس فعال در فرآیند یاددهی- یادگیری از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 1-20]
خ
خدادوست، زهرا
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای مؤثر بر موفقیت اینترنت اشیاء در آموزش با استفاده از تکنیک دلفی و AHP [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 21-54]
ر
رجبیان ده زیره، مریم
بررسی رابطه میزان دانش عصب شناسی با رفتارهای یادگیری، عملکرد یادگیری و تفکر سطح بالا در دانشجویان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 51-69]
رحمانی، شبنم
تأثیر بازی آموزشی رایانه ای بر بهبود درک مفاهیم ریاضی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 117-142]
رضایی زاده، مرتضی
تأثیر بازی آموزشی رایانه ای بر بهبود درک مفاهیم ریاضی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 117-142]
ز
زین آبادی، حسن رضا
واکاوی الزامهای اجرایی دورههای برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر فنی و تکنولوژی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 105-131]
ص
صفرنواده، مریم
تحلیل تجربه مربیان پیشدبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 91-116]
ع
عباسیان، حسین
واکاوی الزامهای اجرایی دورههای برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر فنی و تکنولوژی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 105-131]
عسگری، محمد
بررسی موانع بکارگیری روشها و فنون تدریس فعال در فرآیند یاددهی- یادگیری از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 1-20]
علی پور، نسرین
سنتز پژوهی مؤلفه های مؤثر بر کیفیت محیطهای یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 71-103]
علیزاده، حمید
رابطه میزان استفاده از بازیهای رایانهای با کارکردهای اجرایی در کودکان پیشدبستانی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 75-90]
غ
غلامی، نادیا
بررسی موانع بکارگیری روشها و فنون تدریس فعال در فرآیند یاددهی- یادگیری از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 1-20]
ل
لطفی زاده، شقایق
رابطه میزان استفاده از بازیهای رایانهای با کارکردهای اجرایی در کودکان پیشدبستانی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 75-90]
م
مرتضی نژاد، نیلوفر
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای مؤثر بر موفقیت اینترنت اشیاء در آموزش با استفاده از تکنیک دلفی و AHP [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 21-54]
مقامی، حمید رضا
تاثیر چند رسانهای آموزشی بر درک مفهوم و حل مسئله ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 23-51]
منتظر، زهره
تحلیل تجربه مربیان پیشدبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 91-116]
مهدوی نسب، یوسف
تاثیر چند رسانهای آموزشی بر درک مفهوم و حل مسئله ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 23-51]
مومنی، حسن
علل و زمینه های اعتیاد اینترنتی در بین دانش آموزان: ارائه یک نظریه مبنایی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 133-168]
میری، روح الله
تأثیر بازی آموزشی رایانه ای بر بهبود درک مفاهیم ریاضی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 117-142]
نوریان، محمد
سنتز پژوهی مؤلفه های مؤثر بر کیفیت محیطهای یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 71-103]
نیلی احمدآبادی، محمد رضا
بررسی رابطه میزان دانش عصب شناسی با رفتارهای یادگیری، عملکرد یادگیری و تفکر سطح بالا در دانشجویان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 51-69]