آ

  • آراسته، حمیدرضا واکاوی الزام‏های اجرایی دوره‏های برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر فنی و تکنولوژی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 105-131]

  • آل بهبهانی، مرجان علل و زمینه های اعتیاد اینترنتی در بین دانش آموزان: ارائه یک نظریه مبنایی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 133-168]

ا

  • ابراهیم پور کومله، سمیرا تحلیل تجربه مربیان پیش‌دبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 91-116]

  • ابریشمی زاده، بی بی نعیمه اثربخشی آموزش فلش کارت بر بهبود اختلال یادگیری نوشتاری در زمینه املاء [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 55-74]

  • اشرفی، سکینه واکاوی الزام‏های اجرایی دوره‏های برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر فنی و تکنولوژی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 105-131]

  • اکبری احمدسرایی، حسین تاثیر چند رسانه‌ای آموزشی بر درک مفهوم و حل مسئله ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 23-51]

  • اکرادی، احسان تحلیل تجربه مربیان پیش‌دبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 91-116]

پ

  • پورابراهیم، تقی تأثیر بازی آموزشی رایانه ای بر بهبود درک مفاهیم ریاضی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 117-142]

ج

  • جعفری، علی بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دانش آموزان و والدین آن ها بر اساس طبقه بندی پاتر(مورد مطالعه: شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 1-21]

  • جلالی، صادق بررسی موانع بکارگیری روش‌ها و فنون تدریس فعال در فرآیند یاددهی- یادگیری از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 1-20]

خ

  • خدادوست، زهرا شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های مؤثر بر موفقیت اینترنت اشیاء در آموزش با استفاده از تکنیک دلفی و AHP [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 21-54]

ر

  • رجبیان ده زیره، مریم بررسی رابطه میزان دانش عصب شناسی با رفتارهای یادگیری، عملکرد یادگیری و تفکر سطح بالا در دانشجویان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 51-69]

  • رحمانی، شبنم تأثیر بازی آموزشی رایانه ای بر بهبود درک مفاهیم ریاضی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 117-142]

  • رضایی زاده، مرتضی تأثیر بازی آموزشی رایانه ای بر بهبود درک مفاهیم ریاضی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 117-142]

ز

  • زین آبادی، حسن رضا واکاوی الزام‏های اجرایی دوره‏های برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر فنی و تکنولوژی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 105-131]

ص

  • صفرنواده، مریم تحلیل تجربه مربیان پیش‌دبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 91-116]

ع

  • عباسیان، حسین واکاوی الزام‏های اجرایی دوره‏های برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیام نور از منظر فنی و تکنولوژی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 105-131]

  • عسگری، محمد بررسی موانع بکارگیری روش‌ها و فنون تدریس فعال در فرآیند یاددهی- یادگیری از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 1-20]

  • علی پور، نسرین سنتز پژوهی مؤلفه ‏های مؤثر بر کیفیت محیط‏های یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 71-103]

  • علیزاده، حمید رابطه میزان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای با کارکردهای اجرایی در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 75-90]

غ

  • غلامی، نادیا بررسی موانع بکارگیری روش‌ها و فنون تدریس فعال در فرآیند یاددهی- یادگیری از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 1-20]

ل

  • لطفی زاده، شقایق رابطه میزان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای با کارکردهای اجرایی در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 75-90]

م

  • میری، روح الله تأثیر بازی آموزشی رایانه ای بر بهبود درک مفاهیم ریاضی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 117-142]

  • مرتضی نژاد، نیلوفر شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های مؤثر بر موفقیت اینترنت اشیاء در آموزش با استفاده از تکنیک دلفی و AHP [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 21-54]

  • مقامی، حمید رضا تاثیر چند رسانه‌ای آموزشی بر درک مفهوم و حل مسئله ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 23-51]

  • منتظر، زهره تحلیل تجربه مربیان پیش‌دبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان [دوره 4، شماره 13، 1396، صفحه 91-116]

  • مهدوی نسب، یوسف تاثیر چند رسانه‌ای آموزشی بر درک مفهوم و حل مسئله ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 23-51]

  • مومنی، حسن علل و زمینه های اعتیاد اینترنتی در بین دانش آموزان: ارائه یک نظریه مبنایی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 133-168]

ن

  • نیلی احمدآبادی، محمد رضا بررسی رابطه میزان دانش عصب شناسی با رفتارهای یادگیری، عملکرد یادگیری و تفکر سطح بالا در دانشجویان [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 51-69]

  • نوریان، محمد سنتز پژوهی مؤلفه ‏های مؤثر بر کیفیت محیط‏های یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 71-103]

  • نوروزی، داریوش سنتز پژوهی مؤلفه ‏های مؤثر بر کیفیت محیط‏های یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 71-103]

login