آموزش تلفیقی
تحلیل استراتژیک وضعیت آموزش تلفیقی در مقطع متوسطه شهرستان کوهرنگ [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 9-35]
آموزش حضوری
مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 155-184]
آموزش عالی
سیر آینده حاکمیت فناوری در آموزش عالی ایران: رویکردی فراترکیبی [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 63-95]
آموزش عالی افغانستان
در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوریهای نوین [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 9-36]
آموزش علوم
تأثیر طراحی آموزشی اجتماع کاوشگر در بستر شاد بر مهارتهای استدلال محور دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1403]
آموزش مجازی
مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 155-184]
آموزش مجازی
ارزیابی اجرای دروس دوره اول ابتدایی در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 131-161]
آموزش مجازی زبان انگلیسی
تاثیر آموزش مجازی زبان انگلیسی بر انگیزش یادگیری زبان و علائم نقص توجه/بیش فعالی در دانش آموزان دچار اختلال نقص توجه/بیش فعالی [دوره 7، شماره 25، 1403]
آموزش و پرورش کوهرنگ
تحلیل استراتژیک وضعیت آموزش تلفیقی در مقطع متوسطه شهرستان کوهرنگ [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 9-35]
آیندهپژوهی
سیر آینده حاکمیت فناوری در آموزش عالی ایران: رویکردی فراترکیبی [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 63-95]
ا
ابتدایی
مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 155-184]
اثربخشی تدریس برخط
ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 109-138]
اجتماع کاوشگر
تأثیر طراحی آموزشی اجتماع کاوشگر در بستر شاد بر مهارتهای استدلال محور دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1403]
ارزشیابی دانشجویان
ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 109-138]
ارزیابی
ارزیابی اجرای دروس دوره اول ابتدایی در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 131-161]
اشتیاق تحصیلی
اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 139-154]
اشتیاق تحصیلی
ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 109-138]
الگوهای ارتباطی خانواده
ارائه مدل علی پیش بینی رضایتتحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با توجه به نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی در میان دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 25، 1403]
انگیزش یادگیری زبان
تاثیر آموزش مجازی زبان انگلیسی بر انگیزش یادگیری زبان و علائم نقص توجه/بیش فعالی در دانش آموزان دچار اختلال نقص توجه/بیش فعالی [دوره 7، شماره 25، 1403]
اهداف پیشرفت
تاثیر راهبردهای یادگیری و نگرش مثبت به مدرسه با نقش واسطهای اهداف پیشرفت بر خودکارآمدی تحصیلی در درس ریاضی [دوره 7، شماره 25، 1403]
ب
بازیوارسازی دیجیتال
تأثیر بازیوارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]
باورهای
ارائه مدل علی پیش بینی رضایتتحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با توجه به نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی در میان دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 25، 1403]
برنامه شاد
ارزیابی اجرای دروس دوره اول ابتدایی در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 131-161]
پ
پایه ششم
نقش برنامه مدرسه تلویزیونی بر عملکرد تحصیلی کیفی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی با میانجی-گری درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 189-209]
پداگوژی
بررسی رابطهی دانش تیپک و مهارت های ارزشیابی آنلاین معلمان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1403]
ت
تدریس فعال
اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 139-154]
تضمین کیفیت
در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوریهای نوین [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 9-36]
تکنولوژی هولوپورت
کاربرد تکنولوژی واقعیت افزوده هولوپورت در آموزش مبتنی بر نظریه ارتباطگرایی [دوره 7، شماره 25، 1403]
تکنیک سوات
تحلیل استراتژیک وضعیت آموزش تلفیقی در مقطع متوسطه شهرستان کوهرنگ [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 9-35]
تیپک (دانش محتوایی
بررسی رابطهی دانش تیپک و مهارت های ارزشیابی آنلاین معلمان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1403]
ح
حکمرانی
سیر آینده حاکمیت فناوری در آموزش عالی ایران: رویکردی فراترکیبی [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 63-95]
حوزههای آموزش و یادگیری
طراحی محیط یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی با تاکید بر حوزههای آموزش و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 65-107]
خ
خودکارآمدی
ارائه مدل علی پیش بینی رضایتتحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با توجه به نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی در میان دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 25، 1403]
خودکارآمدی تحصیلی در درس ریاضی
تاثیر راهبردهای یادگیری و نگرش مثبت به مدرسه با نقش واسطهای اهداف پیشرفت بر خودکارآمدی تحصیلی در درس ریاضی [دوره 7، شماره 25، 1403]
خودکارآمدی یادگیری برخط
ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 109-138]
خودناتوان سازی تحصیلی
مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 155-184]
د
دانش آموزان دچار اختلال نقص توجه/بیش فعالی
تاثیر آموزش مجازی زبان انگلیسی بر انگیزش یادگیری زبان و علائم نقص توجه/بیش فعالی در دانش آموزان دچار اختلال نقص توجه/بیش فعالی [دوره 7، شماره 25، 1403]
دانشجو- معلم
ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر رضایتمندی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تحصیل مجازی در دوران کرونا [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 37-62]
درگیری تحصیلی
نقش برنامه مدرسه تلویزیونی بر عملکرد تحصیلی کیفی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی با میانجی-گری درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 189-209]
دوره اول ابتدایی
ارزیابی اجرای دروس دوره اول ابتدایی در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 131-161]
دوره متوسطه
تحلیل استراتژیک وضعیت آموزش تلفیقی در مقطع متوسطه شهرستان کوهرنگ [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 9-35]
ر
راهبردهای یادگیری
تاثیر راهبردهای یادگیری و نگرش مثبت به مدرسه با نقش واسطهای اهداف پیشرفت بر خودکارآمدی تحصیلی در درس ریاضی [دوره 7، شماره 25، 1403]
رضایتتحصیلی
ارائه مدل علی پیش بینی رضایتتحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با توجه به نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی در میان دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 25، 1403]
رضایتمندی تحصیلی
ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر رضایتمندی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تحصیل مجازی در دوران کرونا [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 37-62]
روش مرور نظامند
کاربرد تکنولوژی واقعیت افزوده هولوپورت در آموزش مبتنی بر نظریه ارتباطگرایی [دوره 7، شماره 25، 1403]
رویکرد تلفیقی
طراحی محیط یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی با تاکید بر حوزههای آموزش و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 65-107]
س
سبک شناختی
تأثیر بازیوارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]
سرزندگی تحصیلی
مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 155-184]
ش
شبکه آموزشی دانشآموزی
ارزیابی اجرای دروس دوره اول ابتدایی در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 131-161]
طراحی آموزشی
طراحی محیط یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی با تاکید بر حوزههای آموزش و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 65-107]
ع
علائم نقص توجه/بیش فعالی
تاثیر آموزش مجازی زبان انگلیسی بر انگیزش یادگیری زبان و علائم نقص توجه/بیش فعالی در دانش آموزان دچار اختلال نقص توجه/بیش فعالی [دوره 7، شماره 25، 1403]
عملکرد تحصیلی
تأثیر بازیوارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]
عملکرد تحصیلی کیفی
نقش برنامه مدرسه تلویزیونی بر عملکرد تحصیلی کیفی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی با میانجی-گری درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 189-209]
عناصر بازی
تأثیر بازیوارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]
ف
فراترکیب
سیر آینده حاکمیت فناوری در آموزش عالی ایران: رویکردی فراترکیبی [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 63-95]
فرسودگی تحصیلی
مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 155-184]
نظارت بر آموزش مجازی. &emsp
واکاوی مبانی اخلاقی نظارت بر فعالیتهای مجازی دانشآموزان [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 97-130]
نظریه ارتباطگرایی در آموزش
کاربرد تکنولوژی واقعیت افزوده هولوپورت در آموزش مبتنی بر نظریه ارتباطگرایی [دوره 7، شماره 25، 1403]
نگرش نسبت به مدرسه
تاثیر راهبردهای یادگیری و نگرش مثبت به مدرسه با نقش واسطهای اهداف پیشرفت بر خودکارآمدی تحصیلی در درس ریاضی [دوره 7، شماره 25، 1403]
و
واژههای کلیدی: بار شناختی
تأثیر بازیوارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]
واقعیت افزوده
کاربرد تکنولوژی واقعیت افزوده هولوپورت در آموزش مبتنی بر نظریه ارتباطگرایی [دوره 7، شماره 25، 1403]