آ

  • آموزش تلفیقی تحلیل استراتژیک وضعیت آموزش تلفیقی در مقطع متوسطه شهرستان کوهرنگ [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 9-35]

  • آموزش حضوری مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 155-184]

  • آموزش عالی سیر آینده حاکمیت فناوری در آموزش عالی ایران: رویکردی فراترکیبی [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 63-95]

  • آموزش عالی افغانستان در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوری‌های نوین [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 9-36]

  • آموزش علوم تأثیر طراحی آموزشی اجتماع کاوشگر در بستر شاد بر مهارت‌های استدلال محور دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • آموزش مجازی مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 155-184]

  • آموزش مجازی ارزیابی اجرای دروس دوره اول ابتدایی در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 131-161]

  • آموزش مجازی زبان انگلیسی تاثیر آموزش مجازی زبان انگلیسی بر انگیزش یادگیری زبان و علائم نقص توجه/بیش فعالی در دانش آموزان دچار اختلال نقص توجه/بیش فعالی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • آموزش و پرورش کوهرنگ تحلیل استراتژیک وضعیت آموزش تلفیقی در مقطع متوسطه شهرستان کوهرنگ [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 9-35]

  • آینده‌پژوهی سیر آینده حاکمیت فناوری در آموزش عالی ایران: رویکردی فراترکیبی [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 63-95]

ا

  • ابتدایی مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 155-184]

  • اثربخشی تدریس برخط ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 109-138]

  • اجتماع کاوشگر تأثیر طراحی آموزشی اجتماع کاوشگر در بستر شاد بر مهارت‌های استدلال محور دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • ارزشیابی دانشجویان ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 109-138]

  • ارزیابی ارزیابی اجرای دروس دوره اول ابتدایی در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 131-161]

  • اشتیاق تحصیلی اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 139-154]

  • اشتیاق تحصیلی ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 109-138]

  • الگوهای ارتباطی خانواده ارائه مدل علی پیش بینی رضایت‌تحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با توجه به نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی در میان دانشجویان دوره‌های مجازی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • انگیزش یادگیری زبان تاثیر آموزش مجازی زبان انگلیسی بر انگیزش یادگیری زبان و علائم نقص توجه/بیش فعالی در دانش آموزان دچار اختلال نقص توجه/بیش فعالی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • اهداف پیشرفت تاثیر راهبردهای یادگیری و نگرش مثبت به مدرسه با نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت بر خودکارآمدی تحصیلی در درس ریاضی [دوره 7، شماره 25، 1403]

ب

  • بازی‌وارسازی دیجیتال تأثیر بازی‌وارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]

  • باورهای ارائه مدل علی پیش بینی رضایت‌تحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با توجه به نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی در میان دانشجویان دوره‌های مجازی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • برنامه شاد ارزیابی اجرای دروس دوره اول ابتدایی در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 131-161]

پ

  • پایه ششم نقش برنامه مدرسه تلویزیونی بر عملکرد تحصیلی کیفی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی با میانجی-گری درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 189-209]

  • پداگوژی بررسی رابطه‌ی دانش تیپک و مهارت های ارزشیابی آنلاین معلمان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1403]

ت

  • تدریس فعال اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 139-154]

  • تضمین کیفیت در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوری‌های نوین [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 9-36]

  • تکنولوژی هولوپورت کاربرد تکنولوژی واقعیت افزوده هولوپورت در آموزش مبتنی بر نظریه ارتباط‌گرایی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • تکنیک سوات تحلیل استراتژیک وضعیت آموزش تلفیقی در مقطع متوسطه شهرستان کوهرنگ [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 9-35]

  • تیپک (دانش محتوایی بررسی رابطه‌ی دانش تیپک و مهارت های ارزشیابی آنلاین معلمان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1403]

ح

  • حکمرانی سیر آینده حاکمیت فناوری در آموزش عالی ایران: رویکردی فراترکیبی [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 63-95]

  • حوزه‌های آموزش و یادگیری طراحی محیط یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی با تاکید بر حوزه‌های آموزش و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 65-107]

خ

  • خودکارآمدی ارائه مدل علی پیش بینی رضایت‌تحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با توجه به نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی در میان دانشجویان دوره‌های مجازی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • خودکارآمدی تحصیلی در درس ریاضی تاثیر راهبردهای یادگیری و نگرش مثبت به مدرسه با نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت بر خودکارآمدی تحصیلی در درس ریاضی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • خودکارآمدی یادگیری برخط ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 109-138]

  • خودناتوان سازی تحصیلی مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 155-184]

د

  • دانش آموزان دچار اختلال نقص توجه/بیش فعالی تاثیر آموزش مجازی زبان انگلیسی بر انگیزش یادگیری زبان و علائم نقص توجه/بیش فعالی در دانش آموزان دچار اختلال نقص توجه/بیش فعالی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • دانشجو- معلم ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر رضایتمندی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تحصیل مجازی در دوران کرونا [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 37-62]

  • درگیری تحصیلی نقش برنامه مدرسه تلویزیونی بر عملکرد تحصیلی کیفی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی با میانجی-گری درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 189-209]

  • دوره اول ابتدایی ارزیابی اجرای دروس دوره اول ابتدایی در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 131-161]

  • دوره متوسطه تحلیل استراتژیک وضعیت آموزش تلفیقی در مقطع متوسطه شهرستان کوهرنگ [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 9-35]

ر

  • راهبردهای یادگیری تاثیر راهبردهای یادگیری و نگرش مثبت به مدرسه با نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت بر خودکارآمدی تحصیلی در درس ریاضی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • رباتیک آموزشی مرور نظام‌مند مطالعات رباتیک آموزشی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • رباتیک اجتماعی مرور نظام‌مند مطالعات رباتیک آموزشی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • رباتیک تربیتی مرور نظام‌مند مطالعات رباتیک آموزشی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • رضایت‌تحصیلی ارائه مدل علی پیش بینی رضایت‌تحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با توجه به نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی در میان دانشجویان دوره‌های مجازی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • رضایتمندی تحصیلی ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر رضایتمندی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تحصیل مجازی در دوران کرونا [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 37-62]

  • روش مرور نظامند کاربرد تکنولوژی واقعیت افزوده هولوپورت در آموزش مبتنی بر نظریه ارتباط‌گرایی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • رویکرد تلفیقی طراحی محیط یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی با تاکید بر حوزه‌های آموزش و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 65-107]

س

  • سبک شناختی تأثیر بازی‌وارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]

  • سرزندگی تحصیلی مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 155-184]

ش

  • شبکه آموزشی دانش‌آموزی ارزیابی اجرای دروس دوره اول ابتدایی در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 131-161]

  • شناسه‌های اخلاقی واکاوی مبانی اخلاقی نظارت بر فعالیتهای مجازی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 97-130]

ط

  • طراحی آموزشی طراحی محیط یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی با تاکید بر حوزه‌های آموزش و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 65-107]

ع

  • علائم نقص توجه/بیش فعالی تاثیر آموزش مجازی زبان انگلیسی بر انگیزش یادگیری زبان و علائم نقص توجه/بیش فعالی در دانش آموزان دچار اختلال نقص توجه/بیش فعالی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • عملکرد تحصیلی تأثیر بازی‌وارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]

  • عملکرد تحصیلی کیفی نقش برنامه مدرسه تلویزیونی بر عملکرد تحصیلی کیفی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی با میانجی-گری درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 189-209]

  • عناصر بازی تأثیر بازی‌وارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]

ف

  • فراترکیب سیر آینده حاکمیت فناوری در آموزش عالی ایران: رویکردی فراترکیبی [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 63-95]

  • فرسودگی تحصیلی مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 155-184]

  • فعالیتهای مجازی دانش‌آموزان واکاوی مبانی اخلاقی نظارت بر فعالیتهای مجازی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 97-130]

  • فناوری اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 139-154]

  • فناوری سیر آینده حاکمیت فناوری در آموزش عالی ایران: رویکردی فراترکیبی [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 63-95]

  • فناوری) بررسی رابطه‌ی دانش تیپک و مهارت های ارزشیابی آنلاین معلمان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • فناوری‌های نوین در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوری‌های نوین [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 9-36]

ک

  • کرونا ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر رضایتمندی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تحصیل مجازی در دوران کرونا [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 37-62]

  • کیفیت در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوری‌های نوین [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 9-36]

  • کیفیت تدریس ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر رضایتمندی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تحصیل مجازی در دوران کرونا [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 37-62]

م

  • مبتنی بر فناوری اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 139-154]

  • محیط یادگیری طراحی محیط یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی با تاکید بر حوزه‌های آموزش و یادگیری [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 65-107]

  • مدرسه تلویزیون نقش برنامه مدرسه تلویزیونی بر عملکرد تحصیلی کیفی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی با میانجی-گری درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 189-209]

  • مرور نظام‌مند مرور نظام‌مند مطالعات رباتیک آموزشی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • معلمان دوره ابتدایی بررسی رابطه‌ی دانش تیپک و مهارت های ارزشیابی آنلاین معلمان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • مقطع ابتدایی تأثیر طراحی آموزشی اجتماع کاوشگر در بستر شاد بر مهارت‌های استدلال محور دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • مهارت های ارزشیابی آنلاین بررسی رابطه‌ی دانش تیپک و مهارت های ارزشیابی آنلاین معلمان دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • مهارت‌های استدلال محور تأثیر طراحی آموزشی اجتماع کاوشگر در بستر شاد بر مهارت‌های استدلال محور دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 25، 1403]

ن

  • نظارت آموزشی واکاوی مبانی اخلاقی نظارت بر فعالیتهای مجازی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 97-130]

  • نظارت بر آموزش مجازی. &emsp واکاوی مبانی اخلاقی نظارت بر فعالیتهای مجازی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 97-130]

  • نظریه ارتباط‌گرایی در آموزش کاربرد تکنولوژی واقعیت افزوده هولوپورت در آموزش مبتنی بر نظریه ارتباط‌گرایی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • نگرش نسبت به مدرسه تاثیر راهبردهای یادگیری و نگرش مثبت به مدرسه با نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت بر خودکارآمدی تحصیلی در درس ریاضی [دوره 7، شماره 25، 1403]

و

  • واژه‌های کلیدی: بار شناختی تأثیر بازی‌وارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی [دوره 7، شماره 23، 1403، صفحه 37-64]

  • واقعیت افزوده کاربرد تکنولوژی واقعیت افزوده هولوپورت در آموزش مبتنی بر نظریه ارتباط‌گرایی [دوره 7، شماره 25، 1403]

  • واکاوی یادگیری به‌کارگیری واکاوی یادگیری به‌منظور افتراق محیط‌های یادگیری مبتنی بر ویدئو [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 163-188]

ی

  • یادگیری افتراقی به‌کارگیری واکاوی یادگیری به‌منظور افتراق محیط‌های یادگیری مبتنی بر ویدئو [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 163-188]

  • یادگیری خودتنظیم به‌کارگیری واکاوی یادگیری به‌منظور افتراق محیط‌های یادگیری مبتنی بر ویدئو [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 163-188]

  • یادگیری مبتنی بر ویدئو به‌کارگیری واکاوی یادگیری به‌منظور افتراق محیط‌های یادگیری مبتنی بر ویدئو [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 163-188]

  • یادگیری مجازی ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر رضایتمندی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تحصیل مجازی در دوران کرونا [دوره 7، شماره 24، 1403، صفحه 37-62]

login